ploppviola

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Liljenberg - 7 september 2011 18:23

Gårdagens föräldramöte gick galant o blev riktigt trevligt,förutom rektorns genomskinliga tal men men...


Vi är nu varken klassföräldrar el referensgruppsföräldrar längre:pust!Har ju gått bra men tiden finns inte riktigt för precis allt.....


Kom hem i tid o fick se de mesta av idol(resten spelade Stefan in så de ska avnjutas vid tillfälle)


Miranda sov o hade inte varit de minsta gnällig..Skönt att barn alltid är ognälliga el mindre gnälliga då "mamma" är borta!!!!


Smällde i mig lite mat,men ändå kurrade magen ilsket då jag la mig..Tog de som ett tecken på att jag skulle gå upp o äta mer..Kqn ju inte sova på tom mage heller  


Hade lite stress över mig i morse för jag väntade ett viktigt samtal ang ett av barnen o visste inte om jag skulle ha lyckats somna Mirre till samtalstiden var kommen..De gick galant,hon somnade redan 10:10 o samtalet kom 10:30 o gick superbra:allt ordnar sig till de bästa bara man ligger i lite o visar att man menar allvar....


Sen blev de bara lite småpul  här uppe..Lite tvätt som kom på plats o lite disk undan men inget större projekt någonstans faktiskt..Soppa kvar från i går så igen middag skulle påbörjas el förberedas,,dock slängde jag i hopa en rabarberpaj som är tänkt att avnjutas under kvällen....


Kände mig inte bekväm att tvätta heller i dag efter att i går ha sett en GIGANTISK spindel på väggen vid min data där nere..Den stack i 190 då jag la upp ett skri som hade hög frekvens,hatar när dom kommer undan,vet ju inte var den sitter o kurar sig o hoppar på mig vid senare tillfälle,haha..Nej men förhoppningsvis har jag skrämt den för livet....


Som om de inte var nog så skulle jag tvätta av mitt ansikte i gårkväll efter att jag hade sminkat av mig o såg nån skit på badrumskranen;skiten visade sig vara en äcklig "långbensspindel" som jag då klappat så fint...Buh inte kul,,värsta paniken fick jag....inte tänkt mig att ha klappa spindel som merit på min lista..blä blä..Sen tittade jag bort mot handdukarna o då satt där en äcklig tvestjärt(stavas hur?)Ååhh vad jag hatar kryp!!!!Värsta äckliga zooet ju!!!!


Isac o Ponte hade kompisa rmed sig hem så de blev att fiixa fika som vanligt o röja efter de..Sen kom stefan o körde dom(Jacob o Isac) till fotbollen o jag har vilat lite i soffan,kollat djurkanalen o ätit krokantglass..I kväll är de bonde söker fru:jihoo..kanske plockar vi fram lättsaltade chips till de..Ha en fin kväll på er!!//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards