ploppviola

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Liljenberg - 24 september 2011 15:40

         

FINA DISCOKILLAR O LITEN FLICKA SOM OXÅ VILL GÅ PÅ DISCO


I går lämnade jag som vanligt killarna på skolan o körde sedan hem o grejade lite.....

Mamma o jag(o Mirre så klart) körde till Perstorp o köpte nudlar o sen vidare till Förmedlingscentralen för o titta lite o shoppa lite nödvändigheter..Dock har där blivit DYRT..Ett vanligt paket makaroner som kostar typ mellan 9.90-11.90 på Maxi kostade 19.88 där!!??Betalar någon de??Visst fanns de saker här o var som var billiga men inte som sist jag var där..dock har dom mycket fint o söta små julklappar man kan hitta till en shysst peng...blir en tur till innan jul för o handla julklappar o pynt osv...


På löpsedlarna fanns foto på dom två mördade gossarna:så fina dom var.-.Känns så hemskt att en mamma kan göra så..Blir inte ens arg bara hemskt ledsen o tycker väldigt synd om henne för en människa som skadar sitt barn(el andras)är tyvärr mycket sjuk i huvudet.....hoppas hon fortsätter o vara de så hon aldrig inser vad hon gjort för de går inte leva med en sådan skuld..Dock skall hon vara bakom o bom


Sen var de dax o hämta killarna på skolan,,Isac följde med en kompis hem o jag o Mirre o Ponte stack till stan..Pontus pengar hade börjat bränna i kassaskåpet o han var TVUNGEN o handla bayblades  


Mirre fick köpa sig en liten docka med tillhörande häst:de var två mycket nöjda barn som traskade ut från Nisses!!!!Var snabbt inom Kappahl men dom har SÅÅÅÅÅ tråkiga bebiskläder:antingen kill el tjej inget roligt neutralt alls o knappt nåt roligt i kill tjej heller för den delen......ÅHLENS kom till Hässleholm!!!!!!


Lite färg o inte detta dasiga beiga gråa tradiga möget..Rött o blått o rosa o grönt!!!!!


Hem o fixade tacos till Jacob som skulle vara entrevärd o även hjälpa till o lämna saker till klassens disco på kvällen,vi hade fått på vår lott att köpa chips för försäljning..Sen hade Jacob varit snäll o kläckt ideen att vi kunde köpa kakor oxå..Hehehe kul med initiativsrika barn va!??Vi kunde även koka kaffe sa han..Så de blev min lott då..Kokte kaffe o skickade med i termosar,,tyckte de var duktigt av honom o komma på ideen att sälja en kaka o kaffe till väntande föräldrar..Dom hade tjänat ca 300 kr bara på de..Över 2000 på inträde o lika mycket på försäljningen.....


Isac o Pontus var på discot o hade haft väldigt roligt med dans lekar,fiskedamm försäljning limbo mm...mycket trötta men glada barn man fick hem på kvällen....Sen var de idol:heja Robin och Amanda(heter hon så med tandställningen o rastahår?)Nej hon heter något annat men vad?????El gör hon??


I dag har Pontus varit på bowlingskalas o han kom ETTA! Min bowlingsmästare!!!!!

  Nu är han hos kompis Adam o leker..Jacob har haft fotbollsmatch o är nu hos sin farmor för o sova över..Isac spelar data o Mirre vaknade just.....

Stefan är o fixar sin bil o jag har frostat av frysen där uppe o röjt i tvättstugan...


Bäst av allt är att jag slipper laga mat i dag,de blir pizza:mumma


Ha en fin helg//M





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards