ploppviola

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Liljenberg - 5 mars 2012 13:57

Solen skiner o de ser helt underbart ut där ute..Dock har jag bara vågat mig till postlådan ännu så länge...Tänkte ge de iaf en vecka innan jag ska ut o promenera..Märkte att saker inte riktigt är som vanligt när jag går,drf väntar jag ett par dar till..

Längtar efter premiärturen med min fina syskonvagn o två små älsklingar i den..


Mollies navelstump lossnade i går o efter att jag tvättat rent där var de så fint så de kändes bra o ett steg i rätt riktning...

Hon kissade även rejält o första riktiga bajset kom(hon har gjort säkert 15 blöjor av de svarta första från tiden i magen)Men nu märker man att mjölken gått igenom henne o de har ändrat karaktär 


Natten var lite jobbig men för att Mirre kom in till oss o låg o sparkade o vevade o jag var rädd att Mollie skulle få sig en träff så jag fick ligga på helspänn o sov därefter..Men Mollie sov nästan hela natten i stöten....


Stefan lämnade Ponte på skolan o Jacob gick själv,Isac blev hämtad av sin farmor..hon skulle med honom o fylla på två tänder...därefter skulle han på konsert så hon lämnade honom där o sen gick han med sni kompis Vincent hem efter skolan..Stefan hämtade Ponte på skolan o nu har vi precis fikat o dom är ute o leker i trädgården medans jag o Mollie sitter här..


Jag la henne i sin spjälsäng vid 08:15 i morse för jag tänkte att där får hon vara en tio minuter medans jag äter frukost..Men sen somnade hon där o sov totalt i två timmar..lyx lyx,så jag dammsög några rum..Packade lite jag sålt på tradera,fixade disken o plockade o mös lite med Mirre..Kändes å skönt o få den stunden...


Fick betalt lite(läs mycket )saker jag budat hem från tradera..Min flicka behöver inte gå kläd-lös iaf,den saken är ju helt säker  


Försökt få tag på bvc utan resultat men pratade in på deras svarare..dom får komma o kolla lillan o väga henne..Tycker hon är lite gul o rätt trött men hon äter iaf så de är nog ingen fara för den saken..Men mest så man får konstaterat att hon inte är FÖR gul...


Nu har hon legat här o tittat med sina stora fina ögon men blev så trött igen o somnade precis..Tack gode Gud för uppfinningen nappen,den suttar hon för fullt ..mina tuttar är såriga redan som dom är o de är en skön avlasting med nappen..Barn har ett stort sugbehov o våra extra mycket så tack tack för nappen..nu ska jag gå in på ww.nelly.com o beställa lite..Dom har helt underbara nappar o nappband där som jag tänker köpa o så kanske de blir så att jag hittar nåt mer... 


Ha en fin eftermiddag på er!!//M







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards