ploppviola

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Liljenberg - 22 mars 2012 12:26

Mitt minneskort är låst o "knappen" man låser upp de med är av,så i inväntan på nytt minneskort blir de bildlöst..


I dag känner jag mig aningen mör efter två nätter med sönderhackad sömn med minimala sovtimmar...


Skulle vilat i går på dagen men nähä de gick inte så bra,ska strax göra ett nytt försök..

Skönt o bra sätta sig i soffan o sitta o vila o känna hur man svävar bort...


Pontus kräkte i morse så han fick bli hemma,dock mår han bra o har inte kräkt sedan dess o är som vanligt..Hostar gör han dock..

Vi gick bort till kvantum för o handla lite middagsmat o lite annat smått o gott..

Jag är tydligen världens bästa mamma  varför säger jag inte 


Har avnjutit lite lunch o ska som sagt sätta mig o vila lite i soffan..Annars har här inte hänt så mycket..Fick dammat i går o i dag sov Mollie en timme i sittern så då diskade jag o tvättade..Golven är läckert prickiga så i em åker iaf hall kök o tvrum på snabbdammsugning(minst)


Oj förresten så fick jag glada nyheter:positivt skattebesked:om de nu stämmer som jag bestämt vill tro...pengar tillbax o ev en ullaredet resa för mig i sommar!Utan barn!!!


Fick även Mirandas o Mollies helt underbara vossatassar jackor på posten o dom var sååå fina..dyra eländen men Mollie ärver Mirres sen o Mollie säljer jag på tradera sen....dom ska ha hög kvalitee o då får de kosta..Man kan inte båda köpa billigt o räkna med att saker ska hålla alltid...Så jag känner mig o nöjd o att de är välinvesterade pengar..

Blir inte detta året dom kan använda dom för dom är stora o Mollies i stl 80 o Mirres i 120(dessutom stoora i stl så nästa år så kan dom användas)


I går hamnade jag på en bloggsida som tipsade om fina åkpåsar som reades ut så jag klapp två underbara jag velat ha innan men eftersom jag inte visste säkert att jag skulle få en flicka så köpte jag neutrala men nu knep jag den underbara fina jag trånat efter innan..ska lägga ut den andra på tradera o hoppas på att tjäna en hacka..Har även lagt ut den fina rockabilly dot jag köpte för lite sedan...


  Visst är den underbar!?

Kanske återkmr senare med ett till inlägg??


Ha en fin dag på er!!!//M







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards