ploppviola

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Liljenberg - 11 mars 2012 15:20

I går gick dagen mest åt till besök...


Först kom min syster Marie för o titta på Mollie:detta fina fick hon:  Sen kom Isacs kompis Alex för o sova över o hans mamma(vinkivink Petra )stannade på en pratstund...


På eftermiddagen/kvällen kom min Kusin Petra med familj o hade detta fina med sig:



Jag var trött hela dagen i går.Sömnen har varit dålig,inte Mollie som stört utan andra saker..


Miranda fick badat i går:       Går liite bättre för varje gång..


Denna nattens sömn var i stort sett obefintlig:Mollie har snurrat o vridit o skrikit o grejat så gott som heela natten från 02:20


Blä o i dag kändes de inget vidare att gå upp..Men men denna tiden är kort o snart får man sova igen:tröstar mig med de..


Efter frukosten tog Stefan Mollie o jag röjde på Isacs rum:dom åt popcorn där i går så dammsugning,byte av sängkläder,dammning,luftning,riste täcke o kuddar o mattan..Så nu är där rent o fint..Ska försöka göra desamma på Pontes rum i morron om de går(dvs om Molie sover nåt i vagnen)


Ska till bvc o väga henne.Lite olägligt blev de då de framkom att i morron är en studiedag,men antingen får svärmor va här med killarna el får  dom va själva den stunden...o så går jag o flickorna..


Jacob ska sova hos farmor o farfar tills i morron..



Iaf så i dag kom vi i väg till västerskolan o Silviaskolan o dom har fina parker o fotbolls plus basketplan så där roade vi oss nu i em..Jag satt o njöt av solens strålar i ansiktet..Kunde blåst liiite mindre men skönt var de..Vill ha riktig vår..


Här kmr bilder från i dag:Mollie är nu 11 dgr ung                                               

 

Ha en fin kväll på er,nu ska jag försöka vila mig lite i soffan/M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards