ploppviola

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Liljenberg - 23 mars 2012 17:29

Nytt minneskort i kameran o nu har här plåtats en del..

Först innan vi åkte till Maxi i morse:        


Mirre:ja vill osså ta kort på bebin(tjurar på bild:4)


        Duktig storebror med lillasyster

Visst är dom fina...


             

Vi gick ut i trädgården i de helt underbara vädret.Dax o lägga undan vinterjackor o skor?


Hängde fram vårjackorna o tog fram skor o undan med stövlar o kängor....


Jacke tog mina till discot som hans klass håller i:Jacke:mamma vad små dina skor är..Hehe dom är 41 el 42..han vill oxå ha likadana converse så nu ska jag kika in på nätet om de finns i någon snygg färg o bra pris....


Vi har haft hämtmat:barnen pizza o jag o Stefan delade en kebab...


I kväll blir de film o godis/snacks..Somnar nog i soffan som vanligt..Stefan:sover du gumman..Jag:NEJ de gör jag INTE!!!!!!! Hihih Vrf erkänner man aldrig de??


//M



Av Liljenberg - 23 mars 2012 13:52

sista tre nätterna har varit extremt kassa o sömnlösa o i dag kände jag mig riktigt kass faktiskt..Svettas o allt snurrar...blä blä..Två nätter klarar jag men tre är för mycket på rad...

Så i dag efter vi varit på maxi o handlat la vi oss alla tre o jag vilade från o till i nästan tre timmar..Blev kanske en timmes sömn totalt för Mollie har tappat nappen typ tusen ggr o vevat hit o dit..Hon ska baja snart o brukar va orolig innan..Får se om hon ska ha laktulos för de har gått tre dgr i dag....


Iaf fick vi handlat på maxi för första gången sedan hon föddes o de gick bra både i bilen o i affären....


Stefan har hämtat Isac o Pontus på skolan o även Isacs kompis Alex som ska va här o så ska dom gå på skolans disco i hopa i kväll..Även Ponte ska gå på discot..Han spydde den enda gången i går o sen ingenting o inte de minsta påverkad så han var i skolan i dag..Kan ha varit migrän som jag börjar misstänka att han har...


Nu blir de strax fika o jag funderar på o gå ut i de helt underbara solskenet....


Ha en fin fredag......

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards