ploppviola

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Liljenberg - 9 mars 2012 14:23

     

V i tog oss en promenad jag o töserna ..Miranda handlade lite fredagsgott på macken o jag oxå 


Mollie sov några timmar i vagnen när vi kom hem så jag passade på att dammsuga o torka lite golv,fick i en tvätt o sen fixade jag köket o röjde i hallen:så skönt när de är gjort


Stefan o Isac är o hämtar pizza nu o fixar fredagsgottet o jag sitter o lägger in annonser på tradera


           

Kläderna barnen fick av farmor i går..Jeanskläningen köpte jag till Mirre..


I bildordning:Jacob Isac Pontus Miranda Mollie


   


  Bild ett:från min kusin Jörgen o hans familj..Bild två från min vän Linda med familj


        Bilder från i går



    Mollie provar sitt fina gym


    Mollies våg o broschyrerna från bvc


  Detta superfina villervallaset budade jag hem för 82 kr på tradera(ser helt nytt ut)


              Bilder från nu precis(Mollie 9 dgr)


Nu ska vi äta o sen blir de fredagsmys o så fredax i pingstkyrkan för Pontus där dom i kväll ska ha spel o tävlingskväll


Ha en trevlig fredag på er//M

Av Liljenberg - 9 mars 2012 08:37

För 16 år sedan satt jag hos min pappa när han dog....

Saknar honom varje dag fast sorgen tagit en annan skepnad änn första åren...

Lilla Mollie liknar honom på miner o uttryck o jag tycker de är tråkigt att pappa inte fick se sina fina barnbarn...

Däremot är jag glad att han slipper lida mer o fick ro efter år med smärta o cancer bla...


Jag var anhörigvårdare till honom o hjälpte honom med så gott som allt o jag är glad att jag gjorde de o att han slapp komma på hem som han absolut inte ville....


Svårt o fatta att så många år gått utan honom men åren rullar på...o minnena finns kvar,han var en snäll barnälskande generös godhjärtad man som tyvärr fått sig många törnar i livet med bla svåra sjukdomar..


I går var jag extremt trött o i natt fick jag sova lite mer änn de få stunderna förra natten..Vaknade 03:30 o glad att ha fått dom timmarna.Somnade om tills 04:40 o nu gick jag precis upp efter att ha legat o slappat:skönt:så trött...


Mollie ligger här o ammar o snart ska jag göra vid mig,fixa frukost o sen ska vi ner till macken o hämta ett paket med bla amningsbehåar o lite andra saker från Hm.


Om Mollie sover lite i vagnen när vi kmr tillbaks så ska jag röja upp i köket..Blir att min ena syster kmr i helgen o vem vet kanske fler dyker upp o vill se Mollie??


Verkar lite mulet i dag,hoppas på att solen bryter igenom o vi får en fin vårdag....


Uppdaterar senare med bilder från i går i de inlägget o ev lite bilder från senare i dag

Ha en fin dag på er//M










Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards