ploppviola

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Liljenberg - 6 mars 2012 11:47

vi på väg till stan:    


Min mamma kommer o hälsa rpå nu på em så uppdatering o fler bilder från stan o min shopping  kommer senare....

Här är Mollie när vi kom hem från stan:     


Hej så länge!!!!//M


Fler bilder

      Traderafynd!!!!


Shoppingen på stan:       Till Mollie


Till Miranda:   Hon köpte sig även hårband,armband o ett par rosa fluffiga vantar



Uppdatering:Jo vi kom i väg till stan efter lite överläggningar med mig själv Är rätt speciellt o få gå o handla lite till sitt lilla nyfödda barn o nu när man då kan handla antingen flickigt el pojkigt o slipper grått o gult o sånt trist.....


Fanns hur mycket som helst på min favoritaffär Lindex..Köpte de som visas på bilderna ovanför:vit kofta,två blåaktiga bodys o en jeanskläning,tre par strumpbyxor,två par strumpor o en söt mössa....


Miranda fick en bamsekjol o en topp...


På kappahl fanns inget till Mollie men Miranda köpte sig ett par vantar o lite hårband o armband....

Sen köpte hon en liten Hello kitty docka/mjukis på Nisses....


Köpte med mig en pasta hem...


Gick rätt bra o gå men visst kände jag av mitt bäcken o de var ingen snabb promenad men skönt med lite luft iaf....


Min mamma kom med en blomma o ett kort på eftermiddagen o vi fikade lite,sen kom Stefan o Jacob Isac o hans kompis Alex....


Pontus följde med sin kompis Erin hem direkt från skolan o Stefan hämtade honom där nu i eftermiddes...


De blev även handlat mat o lagat mat o jag medverkade inte i nåt av de  


Mollie har sovit som en stock,både då vi var ute på stan,när vi kom hem o nästan hela eftermiddagen o kvällen..Fick väcka henne nu för mat.......


Stefan grejar i köket o ska dammsuga här..han blev förvisad från tvättstugan i går så nu sköter jag den igen..på heltid


I morron kommer bvc-tanten o tittar på Mollie.....


Händer inte så mycket mer här i kväll..Lite garnityr som ska borstas o lite barn o tvätta o lägga o sen soffan med tv....


//M



                  Fin blomma,intyget till skatteverket o så min mamma Miranda o Mollie

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards