ploppviola

Alla inlägg den 21 mars 2012

Bvc

Av Liljenberg - 21 mars 2012 15:43

var de på schemat i dag..

Lilloppan hade ökat från 3540 gram o 53 cm förra veckan till 3880 gram o 53,5 cm...vi fick d drp med oss hem som de numera heter o är....   Miranda var blyg som en viol först men tinade upp när hon fick pennor o papper:   Titta vilka fina huvudfotingar hon gjort,med kinder o allt...  

Vi gick inom stan på hemvägen o Mirre köpte lite ringar o hårgrejer på Kappahl..Hör o häpna jag köpte inget där  


Däremot är jag grymt sugen på att köpa deras bruna skinnjacka till Mirre o ja även till Mollie som hon kan ha så småningom...


Får se får se..... 


Var en sväng på Lindex oxå utan o köpa nåt...

Även Nisses var vi inom o jag köpte en present till min blivande tonåring....

Lite frimärke blev oxå köpt till mina traderaauktioner o en pasta följde oxå med oss hem....


Annars shoppade jag inget.... 


Vi gick inom en liten lekpark o sen bar de hemåt...


Har inte fått gjort knappt nåt här i dag,mest haft Mollie i famnen o försökt vila mig..Verkar vara ett helt omöjligt projekt i dag:kompisar som kommer o går o Miranda som ständigt ska ha torkhjälp,tvätta händerna,äta o massa annat..Nu vaknar väl Mollie snart o ska ha mat igen...


Får se om de blir någon middag el om vi tar lite macka o flingor????


Iaf så fyller mitt lilla minihjärta tre veckor i dag..   Tänk att vi inte haft henne längre ändå...hon känns som en så naturlig del av vår familj o hon är så älskad av oss alla..Tänk hur snabbt man kan förälska sig 


I går drog hon på smilbanden när Miranda gjorde en grej..Hon tittar väldigt mycket mer o är vaken mer..Lägger jag henne på babygymmet så ligger hon på sidan efter ett tag


Bilder på henne från i går då hon ville titta lite:    

Duktiga Isac håller henne en stund..


 Ha en bra kväll/M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards