ploppviola

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Liljenberg - 7 mars 2012 17:17

  Nu är hon en vecka min lilla tjej Så glad att allt gått bra o att jag aldrig ska gå igenom en förlossning igen 


   Bild ett är nya(med lapparna kvar) traderafynd o bild två är sakerna jag köpt från Nelly.com:väldigt snabbt levererat....


I dag har bvc-tanten varit här o kollat Miranda..Hon hade gått ner ytterligare o var rätt gul tyckte sköterskan...så nu vill hon att vi tillsätter lite ersättning efter varje ammning.....


Jag tycker mjölken rinner bra men att lillan är för trött o så får hon klart kämpa mer på bröstet o hinner somna o får mindre i sig änn från en flaska där man snabbare blir mätt(har provat o ge henne två ggr på flaska)


Så nu ska Stefan ner o handla en ersättning o lite annat.


Mollie sov i tre timmar i förmiddes o då passade jag på att tvätta,vika tvätt,plocka undan,diska,packa lite jag sålt på tradera o fixa lite andra ärenden..Isac har varit hemma från skolan o varit väldigt ledsen....hoppas på att han kan gå i morron...


Nu är jag ruskigt trött o ska bara hänga en tvätt o sen intar jag soffpositionen..Har även i dag blivit servad med mat o tom sluppit plocka undan efter den...


I morron tar jag vagnen o går till stan igen med mina små flickor o så svärmor.Vi ska fika lite,shoppa lite o så inom en park på hemvägen....


Hej på er//M


         Mollie i dag 7 dgr




Mollie två dgr:    

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards