ploppviola

Alla inlägg under september 2014

Av Liljenberg - 19 september 2014 10:51

      

Av Liljenberg - 18 september 2014 17:14
Av Liljenberg - 18 september 2014 16:51

Laddar för Fredag.
ÖB fick ett besök..
Hittade två fina ugglekuddar som ska bo i min nya stora soffa.
Vi väntar fortfarande på grävare. Visade sig att han kört sönder sin maskin...jaha en b-plan någon.För vi ska börja riva NU!

Mollie är badad inför morgondagens fototagning o Miranda står på tur.
Mollie är lika eländigt trött som i går så de ger sig hur länge man kan hålla henne vaken.


Av Liljenberg - 18 september 2014 12:20

Paketethämtning med tröjor till flickorna o vinterstövlar till mig o Pontus.
Lite (mycke) mathandling.
Tänkte se hur länge smör o bröd, ost räcker.
Har ni smakat Västerbottenpaj med kantareller?
Hur god som helst.

Stefan lyckades laga tvättmaskinen så nu ska jag ner o tvätta en omgång till innan det dax att hämta flickorna.

Miranda ska vidare bort o leka med Malte efter dagis.

//M


Av Liljenberg - 17 september 2014 22:41

Vi gick en sväng ner till träningsredskapen på Norra station.
Sen vidare mot Marie..
Nu tänkte jag sova.Så trött o lyckades missa 3 sjunga i Idol.Mollie somnade redan 18.15 så hoppas man får sova nu bara.Annars får de bli att sätta tändstickor i ögonen på mig.
Somnar i från allt numera...tyvärr.
I morron ska jag o syster handla på Max.
Sugen på västerbottenpaj.
Gonatt//M

Av Liljenberg - 17 september 2014 12:23

Du har hjälp mig i ur o skur
Du har alltid funnits där.
Jag har sluppit att stå i ett vattendrag o skura på tvättbräda.
DU har envist malt på...tvätt på tvätt.Dag in o dag ut.
I morse när jag kom ner till dig ville du inte mera...
Återstår o se om du kan bli lagad el vi får skaffa en ersättare.

Vilken toppentandläkare Isac fått i dag.
Hon gick noga igenom allt o var extremt pedagogisk o försiktig.Hon tog sig verkligen tid.
Allt är som de ska men Isacs sköra emalj är ett faktum så nu ska här sköljas fluor, tuggas flourtuggumin o rensas med tandtråd.

Pontus glasögon är beställda.1125 kr inkl 2 års försäkring med bla repskydd.

Känner mig nöjd o om ca 1-2 v är dom här.Pontus var piggare i dag i bara vetskapen att han ska få glasögon.
Förr ville ungarna inte ha glasögon tandställning mm men i dag verkar de blivit en modegrej.

Nu ska jag få gjort lite här.I EM ska vi bort en sväng till min syster Marie som fyller 35.
GRATTIS GRATTIS!!
Hejhej//M

Av Liljenberg - 16 september 2014 22:56

Eftermiddagslek i trädgården med Malte.
Trevlig pratstund med mamma Malin.
Fantastiskt väder.
Även fast jag ser fram emot en kall skön höst.
Nu lite bilder sen ska jag försöka lägga telefonen i från mig, o sova.
Gonatt//M

Av Liljenberg - 16 september 2014 14:23

Synundersökningen gjord. Visade brytningsfel o nu har vi fått hem 3 bågar.
I morron ska han ha bestämt sig för ett par.
Helt andra priser än Synsam. Vi betalade 4200 för Isacs o dessa går på runt 1000 kr.Viss skillnad.

Skönt o bocka av de från kalendern.

I morron är de tandläkaren för Isac. Jag har bytt tandläkare till honom.Så de blir första gången hos den nya.Hon är min tandläkare som jag haft i ca 13 år.
Glömmer aldrig när hon kom in från sin semester för o hjälpa mig men en akut lagning.Jag hade fruktansvärda smärtor i en tand.
Ang Isacs behandling på folktandvården så var den under all kritik.Han har aldrig varit rädd innan deras ingrepp.Men nu blev han jätteledsen när han hörde att han skulle dit.
Han går till speciell tandläkare i Kristianstad i de ärendet (en specifik tand) Folktandvården utsatte honom för onödigt lidande o felbehandling.
Har läst o anmäla dom men har bestämt mig för o inte göra de.Men dom står inte högt i kurs.

Vi har varit o hämtat flickorna på dagis o föräldrafikat.

Nya bud Ang grävare. I dag el i morron ska dom komma o sätta upp containrar.
Sen rivning.
Jag vill NU!!

På återhörande//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards