ploppviola

Alla inlägg under februari 2015

Av Liljenberg - 2 februari 2015 15:48

I går var de var barnkalas för Miranda
Tyvärr kom bara 3 stycken då en efter en meddelade att dom inte kom.
Hon blev besviken men de släppte efter ett tag.
Stefan hade fixat fiskar o fiskdamm o så grisen till"sätta knorren"
Dom åt tacos o sen fikade dom på kladdkaka kex o choklabollar
De var ett lugnt kalas o tiden gick snabbt.Tack till er som kom.
Mollies kompis Sofia var här också o lekte.Första gången dom båda hade egen kompis.Kul!Dom lekte så fint o Mollie var så stolt över sin lilla vän.

Jag lägger inte ut bilder på andras barn om jag inte frågat.Så här kmr bilderna på våra iaf

Jag funderade massa i går på vem de är som skrivit i min blogg.De otrevliga meddelandet i Lördes.
Kan inte fatta att dom försöker anklaga mig för att inte fostra o hur de kan va legalt för en 50 plussare att slå min son.En späd liten 10åring med sprall i benen men med ett hjärta av renaste guld.
Ofattbart, tala om ren o skär förnekelse.
Tydligen har saker hettat till o personen är anmäld av flera föräldrar.Kanske därför jag fick denna dosen.Jag kan bara upplysa om att uttala det var helt oprofessionellt sagt.Dessutom har tystnadsplikten brustit så har DU otur kan detta resultera i två anmälningar.De kan bli minst böter för kränkning o brott mot tystnadsplikten.De kan även bli en dom för misshandel.
Har DU haft ett sändebud så är de väldigt illa.Hur kan ni jobba med barn o inte kunna hantera barn o förstå barns olikheter? Jag har en lista med misstänkta.Såvida ingen kliver fram o erkänner så kmr jag anmäla för att få IP NUMRET

Hoppas du inte fostrar dina barn att mobba ut folk o se ner på folk som är olika dom själva.
Att slå till sin partner på Coop o peka åt vårt håll är inte jättesmart.Du är en av dom misstänkta.Dubbelt upp eftersom du dessutom finns på en väns vänlista på FB.
Gissar på att du inte kmr möta min blick nästa gång jag är på skolan.
Tycker de är förfärligt o veta att ni tycker att min unge är en ouppfostrad skitunge.
Läs på!!
Barn och vuxna borde inte ligga på samma nivå.

Jag har pratat med rektorn o hon ska ringa mig om en stund.Då berättar hon vad hon kommit fram till.

Var ute med töserna i dag En timme men så kallt ,men mysigt
I morron är de möte på skolan.
Har en del frågor med mig.
Hej//M

Av Liljenberg - 1 februari 2015 00:13

Min blogg läses tydligen av skolpersonal Tänk att jag kan vara så intressant Mamman som inte kan fostra sitt barn.
Tydligen är mitt liv ändå intressant nog att gå in o följas.
Tror du inte att jag sett hur ni står o viskar i skolan o tror du inte jag sett vad ni tänker?
Beklagligt att du tycker de är legalt att trycka upp elever mot väggar o sen anklaga föräldrar för att inte kunna fostra.
DU på den höga hästen.JAG är hemma på heltid för mina barn.Vår familj har gjort de valet Vi finns för våra barn direkt dom vaknar,direkt dom kmr hem från skolan.
Jag har gett dom sunda värderingar o har gjort allt i min makt för o lära o fostra dom
De är inte lika lätt med alla barn pga att barn är olika.
Barn har olika behov o olika svårigheter.
Men vi lämpar på...

Jag kmr ta reda på exakt vem du är som anser att barn ska ha stryk om dom Inte följer normen o är "som alla andra"
Jag hittar ditt ip o sen kmr jag kontakta rektorn direkt på Måndagsmorgon.Du kan räkna med en anmälan.Jag ska även ha möte på Tisdag med lärare o resurspedagog o jag kmr inte ge mig förrän jag har ditt namn.

Sen slutligen har jag ett tips till dig:välj ett mer passande jobb där din sk kompetens mer kmr till pass Att jobba med barn o va så totalt aningslös är rent bedrövligt.Mig knäcker du inte.Jag kämpar med klor o vässade armbågar för mina barn.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards