ploppviola

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Liljenberg - 6 oktober 2011 09:29

Från att ha varit en bra dag med att jag fått gjort massor i huset till att de förbyttes till en totalt pissig kväll gick på ett kick..orkar inte ens gå in på vad,mer änn att i bland blir allt för mycket o jag som typ ALDRIG gråter(mer änn inom mig) tömde nog lagret för två år framåt...visst kan man bli tårögd men nu pratar jag riktigt storgråta


Natten blev inte bättre,fick ligga o lyssna på Isacs hosta i all evighet..Gav honom hostmedicin både då jag la honom o en gång på natten men han bara forsätter o fortsätter o hosta....


Han fick stora blåsor som smälte samman på ena armen o på ena benet o jag ringde sjukvårdsupplysningen som trodde var höstblåsor.nån sorts virus....han får allt min Isac..Från bölder på halsen,lunginflammation,körtelfeber ja allt allt


Fick lämnat Jacob o Pontus o sen körde vi andra till Maxi..ISAC:mamma nu är de tredje dagen vi handlar,kan vi göra de snabbt???


Heheheh ja vuxenlivet är mycket handla handla,mjölk o bröd o frukt har en enorm åtgång här!!!


Hem o in med varor o barnen pausar lite vid tv o data.....ska fixa oss lite tidig lunch om ett tag o sen lägga lillan,blir inte många knop här i dag..Några tvättar ska dränkas o Pontus ska hämtas i skolan och  sen lämnas i kyrkan för att hämtas några timmar senare..Stefan är i Göteborg o de gör han rätt i att vara i dag!!!!  


Till alla oroliga:jag är hemma av egen vilja o de är ingen som tvingar mig utan ett gemensamt beslut inom vår familj...o vi är rörande överens...tack för omtanken!!!


M










Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards