ploppviola

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Liljenberg - 31 oktober 2011 22:51

Måndag o höstlov för barnen

Isac sov hos sin farmor tills i dag,  i går hade dom varit på bio o sett Tintin...Den hade varit bra!!

Svärmor passade barnen i dag då vi var o pratade med en psykolog i ett av barnens ärende..Alla borde ha en psykolog,när ska folk fatta att vi är kropp OCH SJÄL o faktiskt inte bara kropp```Bryter du ett ben då syns de o du får hjälp utan o skämmas, får du psykiska probelm ja då är de skamligt?Nu har inte våra barn psykiska probelm men vi har valt o gå till en psykolog för o få stöd o hjälp i andra saker..Mycket duktig o hjälpsam var hon..så de rekommenderar jag alla att gå till..Man behöver inte ha STORA problem utan  de kan vara i rena uppfostringsfrågor,vi vet ALLA att de inte är lätt o vara förälder så varför inte söka hjälp i bland?Släpp att de är tabu o sök hjälp precis som du gör vid tex halsfluss!!!


Vi fikade(hos svärmor) där efteråt o Stefan besiktigade min bil som gick igenom med några småfel vi inte behöver ombesiktiga men bör göra vid........................när han kom försökte han lura mig o sa att vi fått flera tvåor(vad de nu betyder?)Dels var växellådan lös hahhahahah:genomskådad!!!'


Jacob är hos farmor nu o sover över så nu har alla tre fått vara där vars en natt:nöjda barn!!!

De har inte hänt så värst mycket i dag(tar igen mig efter en städsam helg)

Visst lite disk o plock som vanligt men de räknas inte då de ingår i dom dagliga syssslorna hehhe


Vi åt stekt kyckling o pommes o mumsig tsatsikisås(stavas?)o så grönsaker till de:mycket delikat i en bebismage..Som  nu är riktigt sparkig o rörlig..Den har flera kvällar haft hicka lillskrutten!!!!

Tittar på magen o kan INTE fatta att där bor en bebis:hur trög kan man bli liksom?Men de är så ofattbart!!!!I af så är jag förälskad i den o de ska bli så härligt o få en liten till!!!!!


Nej nu ksa jag inta sovläge o försöka sova ngr timmar innan Miranda vaknar(börjat vakna typ 06)

Sov gott alla!/M







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards