ploppviola

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Liljenberg - 27 oktober 2011 18:25

Natten blev nästintill sömnlös men dagen har gått ändå trots allt..den brukar göra de o tröttheten komma först dagen efter...

Fick vilat lite då Miranda sov middag men min störiga hosta o pipet i bröstet stör mig HELA tiden!!!! Låter som en katt ligger o spinner på mitt bröst..Ändå har jag inhalerat massor a tagit hostmedicin flera ggr..Tröttsamt när förkylningen blir så långvarig o seg!!!! Men nu ska man väl se e ljusning iaf!?

Jacob har varit hemma sedan förra onsdagen o han kommer vara hemma i morron oxå..Hans klasskompis var här i dag med läxa från fröken o han har nog o göra hela höstlovet....


Jag har varit runt i hela huset o försökt röja o de känns som jag inte kommit någonstans ändå..Först sorterat strumpor o sen i med en tvätt o sen upp o skala potatis o sen ner o slängde in lite annonser på tradera för att sen upp o göra sallad o så har jag flängt överalt hela tiden..Brukar bli så förvirrad när jag gör så..Brukar bestämam mig för att nu tar jag tex hela köket el nu tar jag ett av barnnes rum el en toa,så man slipper flänga runt så får man får känslan av att inget blir fullständigt någonstans..Men eftersom vi var hos svärföräldrarna i går så stog alt stiltje sedan kvällen innan..Brukar inte lämna disk o tvätt o städ så men var så trött kvällen innan o de blev bara så..Så i dag fick jag äta upp alla gammal ost hahah


Vi var som sagt hos svärföräldrarna i går o först fikade jag o barnen där o sen kom Stefan o svärfar på kvällen o så åt vi midag ihopa.Mysigt o gott!!Så glad att ha dom!! Omtänksamma, glada, trevliga, snälla varma ja allt man kan tänka sig!!!!

Vi fick presenter eftersom dom varit på Kanarieöarna o fick höra massa gött om stället..Varmt o härligt,underbara stränder go mat mm!!!!


Nu ska jag slänga i en tvätt till sen ska Stefan i väg till affären o göra mig lycklig!!Hahaha snart helg juh!!


Trevig kv¨äll på er!!/M








Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards