ploppviola

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Liljenberg - 3 maj 2012 13:54

Vi hade en skön o trevlig valborg..killarna gillade sumobrottningen o Mirre lekte i hoppborgarna..Mollie sov mestadels.Vi gick tipsrundan o åt o drack gott..Träffade mycket folk man känner,både från kyrkan o lite andra...

Många som grattade till Mollan o tom hade lagt hennes namn på minnet....


Träffade en gammal kompis som jag gick o läste på komvux med,hon hade helt missat att vi fått en till så hon tittade rätt stort o undrade vem jag hade i vagnen..Hennes flicka hade börjat skolan o vi kunde bara kostatera att tiden går snabbt..Jacob har lekt med hennes son sedan dom var två typ men de har runnit ut sista 1-2 åren:olika skolor o olika intressen

Men de var kul o ses..


Bålet var fint o titta på o se sen knallade vi hemåt..Jacke o Isac följde med farmor o farfar hem..

Här kmr bilderna:                                            


Första grillningen den 1:e maj:satt dock inne då de kylde på framåt kvällningen:    

Mollie har fyllt två månader o här kmr lite bilder på henne:                Mirre oxå så klart-..


I dag kom Malin o Malte o hälsade på oss:          


  I morse åkte Jacke på skolresa till Bodaborg..Han var glad o ivrig o komma i väg........efter sommaren börjar han på ny skola o på högstadiet....


Pust i dag är de varmt varmt,vår o sommar i all ära men jissus vad gnälliga barnen blir;trött o svettig Miranda har golt här i stort sett sedan Malin o Malte gick hem....


Tvångssomnade henne o de gick efter många om o men.Mollie är förkyld o skrikig o de fullkomligen hänger saliv ur munnen på henne..

Samtidigt försöker jag röja Jackes rum(hittade en smärre mängd kläder där inne o massa annat mög)


Nu ska jag plocka spink i en liten fot trevlig kväll/Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards