ploppviola

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Liljenberg - 18 maj 2012 15:45

Då var fredagen kommer o de känns alltid bra...fast man fuskhelgade så är fredag ändå fredag....I


Idag har jag mest flängt hit o dit känns de som....

Upp tidigt o kolla mina auktioner o sen frukost o i väg o handla fredagsgodis med Pontus,Miranda o Mollie..Isac sov hos sin farmor tills i dag o ska va där i natt oxå eftersom jag ska till Ullared i morgon så ska han o Jacob ska va där o Stefan ska ha dom tre minsta här hemma..

Isac hade varit lite ledsen i gårkväll o suttit o tittat på bilder på sin mobil på mig o börjat sakna mig massor:sötungen min <3


Men farmor hade pratat med honom o rätt var de var så sov han....


Jacob gick till österås i dag o kollade när hans lag spelade(Jacob vilar eftersom han haft ont ett tag i sin fot)


Vi fick handlat o sen körde vi inom farmor o fikade o lämnade av Jacobs kläder o saker som han behöver då han ska sova där två nätter..På söndag ska han ner till Trelleborg o fiska horngädda med sin faster plus familj..


Klockan 13 körde jag Pontus på kalas o sen tankade jag inför i morron o sen ner till österås o hämtade Jacob,körde hit o hämtade skor han glömt o så hem med honom till farmor,hem här o städade hallen o röjde disk mm....

15:dax o hämta Ponte på kalaset o så hem o mata Mollie o nu vaktar jag auktioner....


I kväll ska Stefan o Ponte på fredaxsavslutning ute i vedema med grillning..så jag o flickorna blir själva hemma.....vi ska äta chips o dricka läsk o kolla på film..I morgon bär de av till gekås o jag lääängtar!!!!Ha en fin kväll o helg----/Monica


























Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards