ploppviola

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Liljenberg - 9 maj 2012 09:17

Lillskruttan har för andra natten sovit på en kudde mellan oss o jag har fått ligga på sidan igen..Så skönt o slippa ryggläge hela nätterna...

Matade henne ca 21 o hade henne sovandes på mig i soffan fram tills vi la oss vid 23 sen sov hon fram till 05:20:mat o sen somnade hon om till klockan var nästan 7:30..

I förrgår gav jag henne mat 19:15 o försökte få i henne när vi la oss men hon var såå trött o orkade inte äta,ögonen bara gick i kors o hon kunde inte hålla sig vaken,sen sov hon till 8:00 i gårmorse så de kan man inte klaga på...


I går var de vägning på bvc o doktorn undersökte henne:reflexer,ögon o utveckling mm...allt var bra o hon hade ökat mer änn 1 kg sen sist vi var där,de var iof när hon var 6 veckor..hon vägde nu 5860 o var 60 lång,huvudomfång 40..Sköterskan tyckte hon hade blivit rund om kinderna..


Hennes mage är MYCKET bättre..Jag har inte ätit godis/chips/choklad/pasta/skräpmat sedan i lördes o direkt märker jag att hon är helt annorlunda:lugnare,kan sova på rygg utan o va orolig o få gaskramper o hon sover nätterna lugnt o skriker knappt..Usch man känner sig skyldig till att hon haft så ont i magen o hennes sura gaser..Bestämde mig av hälsoskäl att bara äta fre o lör o jag har klarat två besök på maxi utan o ta nåt gotte.....


Rätt sjukt för jag vet ju att jag satt i mig massa men jag har alltså sedan i lördes gått ner 3 kilo trodde knappt man kunde de på ngr dar?Ja om inte vågen fått fnatt men jag känner att min ena jeanskjol sitter liiiite lösare...


Har iof inte ätit massa mackor o pasta utan tagit en banan o ett glas grapefrukt till lunch..Svamp/sallad/gurka/tomat/majs/fetaost till middag/kvällsmat o så druckit mer vatten... 


Jag känner mig nöjd...


I dag ska vi åka o hälsa på svärmor o barnen ska leka i hennes park..Mollie ligger här o ammar o när hon är klar åker vi

Ha en fin dag/Monica



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards