ploppviola

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Liljenberg - 5 maj 2012 16:23

Kappahl överraskade med 25%på ett köp så efter öppna förskolan i fredes blev de en tur dit..Miranda satt snällt i vagnen o åt godis för en gångs skull 

Blev sköna mjukis velourbyxor o tshirt till Pontan och Tshirt o shorts till isac.

Miranda fick ett par shorts o Mollie likaså och Mollie fick även två paket med två strumpor på varje.. de var allt  

 


På förskolan var en tjej o visade upp fina saker man gör tårtor o cup cakes med,hon har en butik i Finja o så håller hon kurser...detta fina köpte jag:    fötterna o kulorna ska vara till Mollies dop.


I torsdes var min bästa vän här o vi satt o njöt på altanen,i dag är de betydligt blåsigare men de blev en tur till stan med Malin,Malte o så jag o mina tjejer....Mollie fick denna:     sen blev de lite servetter,tejp,solglasögon o lite annat småplock på tiger...

Inom kvantum o fyllde på snacksdepåerna o lite annat som fattades i kylen....

Pontus har haft Albin här som precis gick hem,Jacke har Axel här o dom slappar här i soffan efter fotbollsmatch som blev 3-3.

Snart ska mannen laga sin berömda pastasås med kyckling o kvällen bjuder på chips geischa o cola zero för min del..Har massa auktioner som går ut i dag o i morron som jag följer..Har lagt in lite över 80 auktioner som går ut denna o nästa samt helgen därpå.....pluring pluring mest troligen åker jag till ullared den 19 med Malin o hennes dotter Linn 


Har en känsla av att de behövs lite pengar då.....någon som behöver nåt där?Hojta till isf....nu håller jag kväll....ha de/Monica


ps bilder på små troll:   ds      



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards