ploppviola

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Liljenberg - 13 maj 2012 18:41

I bland blir matt matt I denna blogg skriver jag MIN version av MITT liv...hade vat lite märkligt om jag skrev någon annans liv o deras version....


Fick veta i dag att jag kommer  få tillbaka skiten o sen slängdes de anklagelser över min pappa som dog 1996....jag har bara goda minnen av min far men givetvis förstår ju även jag(pappas flicka)att min far inte var felfri..Men i mina ögon var han en älskad pappa som gjorde så gott han kunde liksom min mamma....


Jag tycker inte man talar illa om dom döda o jag vill inget veta....han är förlåten för de han gjort o vi gör alla fel i våra liv..


Nu ska jag tydligen inte skriva om mina upplevelser här utan tiga stilla(så som jag är uppvuxen)Nej tror inte de:detta är min blogg o här skriver jag av mig..De fanns en tid då jag var tyst o näpen men nu har jag vuxit upp o tar mig rätten till mina åsikter o känslor..passar de dig inte?LÄS INTE HÄR..OKEJ!!!!


Till er andra:tack för att ni läser o på återskrivande/Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards