ploppviola

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Liljenberg - 17 maj 2012 10:13

flög tillbaks till himlen i dag.....


I dag är de regningt o jag har dessutom nösit konstant sedan i går o jag fattar inte var allt snor kmr i från(bihålorna)men de tar liksom inte slut hur mycket jag änn snyter..Störig rethosta har oxå smugit sig på...kurerade mig i går med pressad citron o ljummet honungsvatten...


Får se vad som står på schemat i dag,Miranda vill till en park..förrsesten så fick hon brev från sitt dagis i går med valkommenlapp:de har hon burit med sig sen de kom i går..Sjunger o trallar att hon är en STOR tjej nu o att hon ska gunga o åka kana med sina flickor på dagiset känns som en helt rätt tid o börja o jag är glad att hon kunnat va hemma med mig...hon kommer gå där tre dgr i veckan o fem timmar per dag:helt perfekt..


Prästen ringde i går o ville komma hit på dopsamtal på Tisdag...Vi kommer  ha de här hemma på Morsdag o Stefans föräldrar o min mamma är dom enda gästerna förutom prästen o vi,,,,


Började rensa ur tvrummet i går o skurade stolarna o bordet o påbörjade dammning av bokhyllan:V i ska ha dopskålen där o där ska själva dopet ske.....

Ska köpa glasskål,glasbringare o några fina servetter,ljuslyktor o ljus o se om jag hittar några fler dopdekorationer o en ram att ha bild på mMollie i(ska stå på dopbordet)ska även leta efter nån tygservett att torka hennes huvud på.....Jag vill ha rosor som flyter i någon skål oxå o allt ska gå i ROSA-(förvånande va!?) 


Så nu får jag inte bli sjuk tills på lördag då jag ska till gekås o HANDLA känner mig lite matt o trött annars bara förkyld..


Nu har Mollie somnat här o jag ska kolla runt lite på bloggar o kolla mina traderaauktioner..Får bli en promenad lite senare o något hämtat i matväg..Annars händer här nog inte mer på Gökropet...


Ha en fin dag på er/Monica




Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards