ploppviola

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Liljenberg - 7 juni 2012 08:45

I natt har hela vår säng badat i kiss,nästan iaf...


Miranda klämde ngr flaskor välling i går men jag trodde de var lugnt eftersom vi tog upp henne på pottan två ggr i går kväll/natt o att jag tog henne en gång på senare natt..Men nädå då hade hon gjort en stor pöl nere vid mina fötter o över en bit av mitt täcke:inget man känner för o börja byta o dra i särskilt när man har dubbelllakan o man isf fick köra upp hela familjen för o byta(Vi sover 4 i vår säng)Så jag fick torka o lägga tillfälliga handdukar över så länge o glatt sova vidare..Haha som om:då hade även Mollie kissat igenom sin blöja uppe vid mina kuddar:fick byta så gott de gick så mitt i natten..Sen var hon orolig o låg o vände o gnydde o även Miranda..Så sömnen blev pyttig för mig,somnade om en stund på morronkvisten men då blev Mollie snurrig igen o Mirre var uppe o skulle visa att hon ätit upp sin välling o sen var de för o ta kläder o sen visa att hon klätt sig själv osv,sen upptäckte jag att Molie hade kissat igenom en gång till o även lagt en spya över lakanet i stl av en fotboll typ haha vilken bajsnatt.....7 gick jag upp som en zomie o duschade o nu ska vi strax i väg till kvantum för o köpa en blomma till min mormor som fyller 89 år i dag...ska dit med flickorna o så min mamma o ev en bror till mig...


I går var vi i Trelleborg hos barnens kusin,blev en solig o skön dag med lek i park,god mat o fika o vi körde hem igen vid 17..Mirre var lite pipig för nu har vi äntligen tagit tag i hennes napp på dagtid o hon är INTE rolig o ha o göra med....

Men skam den som ger sig...


Ha en fin dag på er!!/Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards