ploppviola

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Liljenberg - 12 juni 2012 15:28

Visst är de skönt o veta att man har vänner som man VET inte snackar bakom ens rygg!

Enkla vänner som man kan va sig själv med..

Man behöver inte städa livet ur sig när dom kmr o man kan bara sitta o umgås o ha trevligt...

Sådana vänner uppskattar jag väldigt mycket..

En av dessa är min vän Annelie som vi har spenderat en trevlig eftermiddag hos....vi fikade på god glass....

Miranda vågade klappa katten o de var första gången hon vågar klappa ett djur 

Här kmr bilder från dagen:                                

I kväll blir de grillat kött,potatissallad,gurka med italiensk mix på o FETAOST:olala

Trevlig kväll/Monica

Av Liljenberg - 12 juni 2012 10:44

Idag bli de besök hos min vän Annelie i Hörja..Miranda hoppas på att få titta på hästarna o katten 


Isac o kompisen blev skjutsade till summercamp som i dag bla bjuder på frisbeegolf..

Skönt att man kan hjälpas åt med körningarna..Jag tar morrnarna o kompisens farmor hämtningen på eftermiddagarna..

Även Jacob blev skjutsad till sin fotbollssskola..


Jag har tvättat av utemöblerna från all pollen o även dynorna åkte på torkning..


Mollie äter här o när hon är färdig så ska vi en snabbis till kvantum o hämta lite paket,lämna tillbaka brickan maten kom på som vi hade till dopet o barnen ska få köpa vars en glass o sen ska Jacke hämtas o lämnas här hemma o så kör vi till Hörja vi andra.......


Ha en fin dag på er alla/Monica      



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards