ploppviola

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Liljenberg - 15 juni 2012 16:52

rimmar på park o dit gick vi i dag,jag o de fyra minsta..Jacke hade sin fotbollsskola..Först gick vi till kvantum så barnen fick köpa lite fredagsgottis o sen till Venaparken där dom lekte o jag njöt av solen!!!


Sen eftermiddagen har gått i stressens tecken då Mollie varit jätteledsen o gråtit massor..hon har varit ledsen i ngr dar då hon äter..Börjar undra vad som är problemet?Antingen har hon ont i munnen(komande tänder)el helt enkelt i halsen,ja el öron?Iaf gav jag alvedon o sen har hon sovit. Får avvakta nån dag tills en ev söka läkare!!??


Pontus höll på o tragga i hjäl mig mellan 13 o 15 då han skulle få spela efter 15(försöker hålla dom ute o spelfritt på dagarna nu)Var tionde minut frågade han vad klockan var o hur långt de var kvar...Jag hade lätt kunna slita av mitt hår dessa två timmar...


Han har ett speciellt tjat o han köper liksom inte svaret utan traggar på o har massa tillägg till ALLT o just i dag tacklade jag de dåligt....blä på mig!!!!


Mirre har badat här ute i sin lilla Kitty pool o så har hon bjudit oss på soppa som hon hällt upp så fint i sin plastservis o i botten fick man avnjuta mosade Tom o Jerry kex,även bord o golvet där ute blev fint insmetade med geggigt kex  


Jag satt ute o åt tacosrester o avslutade med ett STORT glas iskall cola zero o geischa..de hade jag gjort mig förtjänt av efter i dag!!!


Svärmor kom hit en sväng nu i em o hade goda nyheter(får dock inte berätta här men blev väldigt glad iaf) Jacob o Mirre hängde med henne på stan o hade varit så duktiga så...

Mirre hade snurrat o vickat med sin kjol o trippat fram som värsta prinsessan(yes jag har lyckats hehehe)


På tal om knark(rubriken)så går ryktet att den skolan Jacke ska börja på har flera flitiga knarkanvändare i klass 8(9orna till hösten)o de tycker jag är väldigt oroande men de förekmr säkert på alla skolor mer el mindre men JAG/VI har noll acceptans för knark o Jacob VET att han ALDRIG får ta emot/köpa/prova utan bara ska gå i från om någon frågar o gå direkt till lärare/rektor o berätta vem som erbjudit,,Han är väldigt skrämd från oss o vet vilka ödesdigriga konsekvenser knark kan få OCH FÅR alla ggr, så helt ärligt tror jag aldrig att han skulle våga...han har en nära släkting som varit(ÄR? knarkare)så han har sett på nära håll vilket piss de är

Nu ska vi strax ha pizza o sen är de myskväll på hög nivå!!!! I say grillchips,geischa,cola zero  TREVLIG HELG!!!!


Bilderna från i dag:                                            





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards