ploppviola

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Liljenberg - 28 juni 2012 17:25

De är dyrt o leva minsann särskilt i dag efter ett besök på Andys lekland o mac donalds..Ännu dyrare blev de då vi hade fått böter när vi kom ut:hade missat att dom tar betalt för att stå utanför Willys i Kristianstad:1 timme 20 kr 3 timmar 30 kr 24 timmar 50 kr  hutlöst o dom vill ha 400 kr inom 8 dgr  nästa gång vet man iaf att där r avgift:skulle så klart sett mig omkring med de är fullt ös o vi skulle packa i hopa oss o gå in o få med påsar väskor mm o jjag var inte uppmärksam


Men vi hade trevligt på leklandet iaf o killarna lekte från 11:30 tills vi körde där i från kl 15:förrutom fikapaus som bjöd på glass,läsk o slush..

Jag åt en geischaglass såklart  


Fast de är trevligt där så tycker jag att deras priser är höga:110 per barn i inträde,fikan 200 kr(530)Mirre är hos farmor


Mac donalds mat plus glass 200+90

Böterna 400

Totalt:1220 kr


för parkeringsvakten  


Killarna skötte sig o vi har haft en trevlig dag...


Nu åker Stefan o ser Ice age 4 i 3:de med killarna o jag o Mollie ska o köpa frukt o godis för i morron o sen hämta Miranda hos farmor o farfar..Hon har varit där i dag o blivit lite(Mycket)bortskämd  


I går fick jag paket med detta fina:                     Vilka kvalitetskläder,dyra(trots reapriser)men de går ju inte o jämföra med kvaliteen på tex Lindex kläder:mjuka färgglada

Mirres två leggings(katterna är HELT underbart fina)kläning ena molo fleecen o Pontes långärmade tröja o resterande till Mollie:ena molo fleecen kan hon ha nu(stl 74)den andra senare(stl 92)


Bilderna från i dag:     Mirre ska till farmor o farfar



  Frukosten

                                                                       

Trevlig kväll på er/Monica











Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards