ploppviola

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Liljenberg - 30 juni 2012 18:25

slut för i dag

Nu ska bara Mirran bada o en tvätt hängas sen FILM


                                                                            
                  JIPPIE ETT PAR LIKADANA HÅSOR  

Av Liljenberg - 30 juni 2012 16:08

tårta:fast den blev rätt stor o mustig o faktiskt god.Första gången jag gjort bottnarna själv o de var ju inte helt lätt o dela i tre delar men de gick o familjen plus lite kompisar till barnen mumsade på                                  


Jag roade mig med detta tårtbak plus hackade grönsakerna till kvällens tacos:tog hela förmiddagen..Sen har jag mest tvättat o hängt ut,röjt i köket o parat i hopa strumpor..


Vi har fyllt vår pool o där är många glada barn i just nu:Stefan har vakten just nu..Mollie har suttit ute i sittern på altanen o tittat lite.Lite rädd när vindpustarna kmr men glad mestadels...


Nu sover hon gott på mig efter ett bad o när hon vaknar är de mat för hennes del o sen tacos för oss andra o de traditionella Lördagsmyset med grillchips geischa o cola zero  


I går blev de ingen promenad till park så i stället kom min bästis med sina barn:                     Fick en fin present oxå:          


Ha en trevlig Lördag/Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards