ploppviola

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Liljenberg - 23 juni 2012 11:09

Blir en sen uppdatering då tiden inte funnits till att blogga..vi har roat oss med att gå till lekparker,och att shoppa i veckan som gått..Blandat med de vanliga städet,disken o tvättandet o så planering o handling inför midsommar..


Vår bil är för liten för o få in en vagn så vi har ännu inte kommit i väg på längre turer men sommaren är ung o snart har vi större bil o då börjar utflykterna...


I dag ska vi städa våra bilar som ska säljas o så ska två "nya" bilar köpas så fort vi sålt dessa..Ska bli skönt med STOR bil med rejält bagageutrymme...


Här kommer bilderna från gångna veckan samt från vårt midsommarfirande med goa vänner i går::::   Mollie älskar o bada


    Nybadad o fin


                            Shoppingdag ett,med Malin o Malte

Hittade massa rea på hm o så hade jag 20% på alla barnkläder...köpte till mig själv oxå hör o häpna...   Mirre fick hatt o trosor..Jacke linnen o Ponte svampbobtröjan sen resten till lilla Mollan


                            Shoppingdag två...kjol skor nagellack leggings solglasögon till Mirre,skjorta till Isac o linne till mig o så resten till lilla Mollie(igen)Köper numera 74 till lillan,de är liiite stort men inte så mycket...


  Jag har kört med detta o frukt i veckorna..Gått ner ca 3.5 kg..Men så fort man äter vanligt går man ju upp igen,,inte allt men.....  


            En dag i parken,,soligt o skönt o jag blev alldeles RÖD. Karin o barnen kom oxå dit,trevligt då vi inte träffats på länge...



    Någon som vill köpa denna fina baddräkt/badkjol i stl 38?NY o jättefin med rynk över brösten o superhärlig färg:kan skickas..Jag har gett 400 för den men säljer den för 300 isf(ska den skickas ingår isf portot)


    Två av mina hjärtan


                Jag gjorde en midsommartårta:inte så fin men tydligen god sa smakarna(tyckte de själv oxå faktiskt)Stefan skrattade gott åt den snea vinga tårtan:vad ska man säga:jag är inte så estetisk av mig,önskar jag var de men men ...


          Midsommarflicka 1


Midsommarflicka 2    


Vi firade midsommar med Annelie o Patrick o två av deras pojkar:Mattias o Robin,två goooa killar!!!!:                                         Vi hade en väldigt trevlig eftermiddag o kväll trots att de regnade..Men vi roade oss o pratade o åt gott i många timmar!!! Den enda vi saknade var vår Isac som firade med kompis,där han haft de supermysigt!Tack PETRA o ALEX!!





  Undra om de är så här vis ska se ut i framtiden???:Mirre i burka  


Nu ska här tvättas o röjas efter gårdagen....tack ANNELIE o PATRICK för en trevlig kväll


I kväll blir de pizza o film o de vanliga gottet..Trevlig midsommardag på er/Monica










Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards