ploppviola

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Liljenberg - 13 juni 2012 15:02

Hittade lilla hönan sovandes på golvet i tvrummet..Hon har byggt med kuddar ett tag o sen däckat....


   


Av Liljenberg - 13 juni 2012 13:43

De är en PÄRS att handla med min dotter just nu...hon börjar direkt när man kmr innanför affärsdörrarna med att säga:vad ska jag ha,varpå jag svarar du ska inte ha nåt vi ska handla mat..Då börjar hon fråga med ännu högre röst:vilket ska JAG ha?Du ska inte ha nåt o så börjar hon skrika o hålla på..Hon skulle ha docka,hon skulle ha nappar o hon trodde hon skulle få en liiten godis som hon säger..Men hon bedrog sig o fick inget.Jag gick lugnt o plockade allt vi skulle ha trots att hon tutade på rätt bra o folk TITTADE....


Här hemma tigger hon glass o så ska hon ha välling o när vällingen är färdig ska hon inte ha den 


Jaja hon är inte tre för evigt de lilla hönan....


Jag kände mig väldigt nyttig när jag handlade:             I kväll blir de nypotatis o grillat kött o sallad o fetaost o till efterrätt jordgubbar o grädde..i går blev de mac donalds i stället då barnen tvunget ville ha de o jag klagade inte precis...


Min lunch i dag blev ett glas grapefrukt,ett päron o en banan..o ngr jordgubbar:gott!!!


I går fick Mollie smaka på sin första äppelpure o reaktionen var sådär..Rynkades en del men hon smakade på ändå o var så söt:    


Så fort jag lägger ner henne på gymmet så star de typ 3 sekunder så är hon över på mage(första gången för 3 veckor sedan):  


Coola tjejen min <3 :   Pontus som tyckte hon skulle ha på dom <3


     Så här kan de se ut när man KAN SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!


Ett antal lager med hårsnoddar,klämmor o pricken över i:et:ett pannband  Till de har hon tagit ett par jeans o så en jeanskjol ovanpå:mycket snyggt!!


  Stefan klippte Jacob o går o så här snygg blev han <3



Nu hoppas jag att Mirre deckar i soffan en stund då hon är helt superduper gnällig o att Mollie sover vidare i min famn så jag kan vila lite..Trött XL är jag..Isac ska hämtas på summercamp om  ca en timme o Jacob har varit på sin fotbollsskola..

 I dag blir de ingen promenad el park då min enegi är låg just nu o vädret är inget direkt som lockar en ut..Farmor var o hämtade Pontus för övernattning o i morron ska dom ta tåget till Malmö till en stor skateboardpark till Pontes stora förtjusning..Tror nog han trixar till sig ett besök på mac donalds oxå...Så glad att ha mina svärisar som skämmer bort barnbarnen o tar dom på äventyr o så avlastar oss....


Sån ska jag oxå bli..hoppas jag o att man får vara frisk o kry!! På tal om frisk o kry så har jag äntligen bokat tid för mina händer som är svullna på handleden/handryggen o jag har domningar i tummarna o lillfingrarna o känns tjock i händerna till o från..Dom skulle återkomma med en tid..I går målade jag upp värsta bilderna med vad de kan va men ska inte ta ut nåt i förskott utan bara gå dit o bli undersökt..önskade mig en kvinnlig svensktalande o de fick jag...eller ska få....


Trevlig fortsatt dag på er!!/Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards