ploppviola

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Liljenberg - 14 juni 2012 14:27

Mirre somnade o jag la Mollie i Mirres säng(Mirre sov på soffan)hade inte förväntat mig att Mollie skulle somna,så då fick jag MASSA gjort..Röjde sorterade o dammade Mirres rum..Plockade bort  massa småplock o skit som bara användes till att stöka ner med..Blev flera påsar(mac d saker tex)

Dammsög o gjorde fint..

Mirres rum:                                                            

Nu ska de snart hämtas killar på summercamp o sen ska middagen påbörjas:trevlig eftermiddag o kväll/Monica

Av Liljenberg - 14 juni 2012 10:52

Tydligen så ska de bli värsta babyboomen i sommar 


 o sjukhusen väntas bli fulla med kvinnor som ska föda...


De sägs att de föds för mycket barn nu,för ett tag sedan snackades de om att de föddes för lite barn..Hur ska dom ha de??


Ja jag har iaf gjort mitt inom den branchen o överlämnar till er andra 


I dag var jag o töserna på    igen.Denna gång blev de lite mer storhandling,känns skönt o ha fullt i frys kyl o skafferiet igen..jag är en hamster o brukar fylla på långt innan saker är helt slut men nu var lite slut faktiskt...


De var med yra steg jag tog mig fram,fick i går em plötsligt ett illamående o blev superyr..Tror de har med min nacke att göra..Har problem med den o gissar att yrslen kan härledas dit o blir jag yr så mår jag illa..Iof fick jag superhuvudvärk oxå...så i dag känner jag mitt matt o bakfull(brukar göra de efteråt)


Mirre skötte sig bättre i dag..Hon lovade mig innan att inte skrika..Hon försökte med saker men accepterade ett nej..

Hon gick upp 04:30 i dag lagom kul tid..Mollie sover hela natten så ska Mirre vakna,rätt typiskt men nu sover hon iaf


Verkar inte bli bättre väder änn i går....ska hämta Isac o hans kompis senare,dom skulle bowla sist o först var de basket o nåt mer som jag glömt just nu...


I kväll blir de tacos...


Ha en bra dag/Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards