ploppviola

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Liljenberg - 17 juni 2012 10:27

Vad ska man göra när man vill gå ner i vikt o har bestämt sig o ändå inte kan låta bli o handla hem massa chips godis o läsk??Bestämmer mig efter varje lördagkväll att nu ska veckorna vara godis o läskfria o tänker så fram tills måndag fm för att sen snabbt tänka:de gör inget om jag tar ETT glas läsk...????

Märkligt att hjärnan spelar en spratt o får en o falla så..Precis som om man inte har någon makt över sig själv??Gillar de INTE...


Som de är nu kmr jag inte att kunna visa mig i baddräkt i sommar o de är ett pusslande o trixande för o hitta kläder som sitter snyggt o bra:jag som alltid varit smal..De vill jag bli igen..Jag behöver bara lite motivation o puschning..Har du gått ner i vikt=?Hur tänkte du?Hur gjorde du=?Vad ska jag ersätta med?För de svåra för mig är att veta vad ska jag då äta???Tips mottages väldigt gärna....


I dag har Jacob match o vi andra(Förutom Stefan,Jacob o Isac)ska ut o gå..Hoppas de blir fint väder nu,solen kmr o går o tom jag som inte är någon jätte soldyrkare tycker de får bli mer sol nu...tänkte bli brun i år....


Ha en trevlig dag/Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards