ploppviola

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Liljenberg - 1 juli 2012 20:13

är ju härlig


Vi satt o åt middag o Isac sa:mamma jag tycker du äter mycket för o va en dam  


Sen undrade han om jag väger mer änn pappa?Hehe,frågade om han trodde de o han svarade nej  


Jag älskar bla grillat:   Motstå de om ni kan  


   

Visst är hon stor min lilla älskling <3

      Man får glass om man äter upp maten


    Efter maten dök detta läskiga monstret upp



Nu sparade vi ca 300 kr för stefan klippte Isac så här fin:     Mammas snygging <3


Vad uppskattar ni i en blogg?


Som ni märker gillar jag att fotografera o gillar själv när en blogg innehåller MYCKET bilder


Vet ni vad jag hittade i min garderob??


Rörchips........  o vi som nite skulle äta sånt i dag  Äsch vi får göra ett undantag  


Godkväll/Monica


Av Liljenberg - 1 juli 2012 14:58

              De fick bli ett muffinsbak till hungriga barn o sen fikades de på altanen...

Vi var först ute o gick till ett par parker:Mirre cyklade på sin cykel för första gången:ute(hon har tränat här inne)


Jacob blev hämtad av sin farmor o ska va där i natt..

Isacs kompis Jakob är här o leker:dom har badat i vår pool...


        Är de sommar nu tro?De verkar blåsa upp till storm o himlen ser oroväckande mörk ut på sina håll....


Mollie har just slukat en flaska välling o sover gott här.När hon vaknar ska jag fixa middag:nypotatis,gräddfil,fetaost o tomat o gurka o majs med italiensk salladsmix på..

Stefan står för grillningen av kycklingfileer....



Ha en skön Söndag/Monica



Av Liljenberg - 1 juli 2012 11:32

                    Nu ska vi ut o gå en sväng

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards