ploppviola

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Liljenberg - 28 juli 2012 15:20

Gissa då hur länge jag varit gift  o ha chansen o vinn 1 kg av ditt favoritchoklad:kom igen o gissa nu....

Gå in under rätt inlägg o kommentera med namn o maiadress o din gissning..

Av Liljenberg - 28 juli 2012 10:27

Hur ska en riktig vän va??


I bland tror jag folk samlar på vänner:de verkar va en statusgrej att ha mycket vänner o ju fler helger per år du har uppbokade desto bättre....


Vänner ska underhållas o de är inget man bara går o har...dom vännerna jag har är nära o sådana jag umgås med mer el mindre..


Jag rensade bland vänner för några år sedan o jag har hellre färre men närmre änn massa ytliga---


De finns säkert folk som har många goda nära oxå...men många av mina fd vänner var såna som inte visade sig va nåt o ha när de blåste lite motvindar..


För många år sedan hade jag en vän som ljög väldigt mycket o hon trasslade alltid in mig i sina påhitt..Tex kunde hon säga till en gemensam vän till oss att då jag o hon(ljugmajan)hade varit o sett arvingarna på björket....

De var ständigt lögner o till slut bröt jag kontakten med henne:de är nu 15 16 år sedan...


Vi försökte få barn i ngr år o min vän visste om de o efter vi brötit så fick jag på stan höra att denna lögnarkvinnan hade sagt till flera av våra gemensamma vänner att hon hade varit med mig flera ggr o gjort aborter  vilket personerna hon sagt de till ifrågasatt de eftersom dom visste att vi försökte bli gravida..Nåt av de lägsta sämsta jag vat utsatt för:såna vänner klara man sig utan:har inte i hela mitt liv gjort en abort o hon visste hur gärna vi ville ha barn....LÅGT


Mina riktiga vänner är glada trevliga ärliga o omtänksamma precis som en vän ska vara...


Vissa vänner på nätet som man inte ens träffat men haft kontakt med i många år känns som riktigt goa vänner o jag är glad att ha dom...ni vet vilka ni är <3


Har även äran att ha en soulmade(mate?)The one and only MALIN  JAg började i hennes klass 1989 o vi har varit bästisar sedan dess..Hon hjälpte mig att sy prickar på en tärning i syslöjden o samma eftermiddag lekte vi som vi kännt varandra hela livet....23 år sedan...


I dag är Stefan o städar min bil:här kmr folk o tittar på den vid 12 o vi HOPPAS dom vill ha den..Vi har bokat en bil i Stockholm som Stefan ska ta tåget upp o hämta v 32...en 9 sitsig traffic....


Tar dom bilen i dag är jag billös nästa vecka men de får gå....


Isac kom just hem efter övernattning hos kompis Jacob...


Jag har tagit fram fjärilskotletter som ska grillas o förtäras i hopa med pommes o tzazikisås,fetaost,halloumi,sallad  ska bara gå o köpa gräddfil då dom jag köpt hade frusit till is i kylen....


Trevlig Lördag på er/Monica









Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards