ploppviola

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Liljenberg - 2 juli 2012 13:14

   


Kolla vad jag hittade i kiosen alldeles nyss  


Vi tog oss en liten promenad bara ner till kiosen:barnen cyklade/sparkcyklade..

Och vi köpte oss lite gott..De är ju sommarlov ändå


Resterna från i går som jag just nu petar i mig:GOTT


 



         


Nu kmr snart regnet-.....


/M


Av Liljenberg - 2 juli 2012 10:43

Mollie är så duktig och sover hela nätterna:hon somnar på mig i soffan allt mellan 21 o 22:30 o sen sover hon minst till 06-6:30 men ofta till både 7:30 0 8:00..vaknar hon 6 el 7 får hon välling i sängen o somnar oftast om ett par timmar(ofta tills något syskon är högljutt o väcker henne)

I dag sov vi till klockan 9:30(minus att jag fick göra välling till Mirre o Mollie,starta tv:en,be Isac o Pontus o va tystare et par ggr)


Hon ligger i vår säng:de är ju såå mysigt o ha dom små nära sig..Känns tryggast så faktiskt..Har stenkoll på om hon vänder sig o jag kollar aå hon andas ett antal ggr per natt...


Man är lite hönsig  


I dag vaknade jag av att jag först knappt kunna se Mollies ansikte;bara konturerna o sen bara en MASSA fladder blixtar ljusfenomen osv o så huvudvärk på de:inte så jag inte står ut men tung i ögon,värk runt ögon näsa o TUNGT huvud..Två ipren på de...


Nästan över nu förrutom att jag svettas o känner mig bakfull....


De verkar inte bli bra väder heller:hade tänkt hänga ut tvätt men får väl hänga här inne i stället..Mirre vill till parken så vi får se när mina auktioner gått ut:la ut ngr stycken ändå..Gött med lite fickpengar el glasspengar..


Ingen semester för Stefan så långt ögat kan nå,men jag tröstar mig med en NY vagn i stället,,den ska jag hämta ut på Onsdag         vem sa att shopping inte gör en lyckligare??  Lilla Mirre får denna fina:        


  I dag bjuder huset på detta för familjen..Jag äter resterna från i går.Mollie ska få prova detta:  


Får se vad vi tar oss för..Alternativen är parken plus köpa glass till barnen..Packa vidare inför Isacs o Pontus läger med kyrkan Torsdag till Söndag....

Ha en trevlig dag/Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards