ploppviola

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Liljenberg - 18 juli 2012 17:37

när jag

när jag

när jag

när jag

säger att jag varit på stan o shoppat lite va?


Men så är fallet..  Tog töserna o så så klart my one and only Malin <3(O Malte så klart <3) o gick mot stan..Kändes mycket roligare änn dagen innan förhöret då jag bara hade massa ångest o inte visst vad som skulle ske....


Då häromdagen fick jag detta med mig hem:    

Väskan är till mig o hade kostat 200 men nu 100 o ta två o betala gör 1 så jag o Malin tog vars en o betalade då 50 vardera:den passar fint på nya vagnen..


Sen tröjan o leggingsen till Mirran(Christina;Mirre såg att din Meja hade den o ville HA den då hihih)


Perfekt i höst då hon börjar på dagis:tänker att de kommer va smidigast o leka i leggings för henne i stället för massa spetskläningar o hårdare jeanssorter..

Tänk om mindre änn en månad ska min lilla loppa som nästan nyss föddes(Tiden går för fort)börja på dagis???

Svårt o förstå faktiskt men hon fyller ju 4 i Januari så de är ju inget märkligt o börja på dagis men eftersom jag haft henne hemma så pass länge o vi är så tajta så känns de kluvet..Men visst ser jag fram emot de för hennes skull:hon längtar så o pratar så mycket om sina flickor  men så säger hon med bekymrad min:men mamma jag kan ju inte gunga(hon kan inte ta fart själv)


Mer som hon kan leka i på dagis(lillsyrran fick likadant trots de dröjer innan hon kan ha de):  


  Lindex min favoaffär:så mycket fint där inne....


Sen blev de glitter som hade 75%på ganska mycket så de blev 4 paket hårklämmor o en paket med hårsnoddar o ett diadem för totalt 37 kr...


Vi fikade på lövet o jag åt en stor tonfiskbaguette o en dammsugare..


Stefan har semester o har fixat lite allt möjligt här bla köpt garderob till Jackes rum..Han har varit ngr vändor på tippen med allt möjligt vi har sorterat ut...städat nedanvåning o slängt de gamla skrivborden/databorden o köpte tre nya..


Isac kom hem efter att ha varit med Petra o Alex i två dagar..Dom har varit på busfabriken o i Danmark


Tack för allt Petra! Han är nöjd o glad vår grabb   Skönt och ha honom hemma igen...


Jacob åkte till farmor o farfar i dag...

Stackars farmor som aldrig får vila hehheh:Nädå hon tycker de är så roligt o Jacob är så stor o sköter sig själv...


I morron ska jag åka o plocka jordgubar de är helt sjukt men  de har jag tänkt VARJE sommar ända sen Jacob var typ 2 år då han o jag o min mamma var o plockade o han trampade på plantorna så jag fick skäll av gubben där..Har inte blivit av sen dess o nu ska de ske..Tar med min Malin så klart(vi har varit bästsisar i 23 år  )


Nu ska jag se vad vi ska ta oss för.....Fick så ont i halsen i natt o har en stor klump o känns som de enda som kan hjälpa är godis från hemmakväll  o en stor cola zero..stackars mig jag kmr snart rulla,,må dagen komma då jag verkligen kan banta som jag sååå gärna vill...


Trevlig kväll på er!!!//Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards