ploppviola

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Liljenberg - 30 juli 2012 19:57

I går sålde vi vår familjebil:äntligen o på Måndag åkter Stefan upp till Stockholm o hämtar min nya  


Malin o Malte o o Linn var här på eftermiddagen/kvällen o de var trevligt o se dom..dom har varit på semester...

Saknade var dom  


I natt sov jag nästan ingenting:först kunde jag inte somna o sen kom en bålgeting o attackerade vår sovrumsruta gång på gång o försökte ta sig in o jag fick stänga alla fönster..Obehagligt för här är flera stycken som flyger omkring o försöker komma in:häromkvällen lyckades en flyga in o Stefan fick knappt i hjäl den:riktigt obehagligt o jag fick ta ut Mollie från vårt sovrum(där den kom in)


01:40 ringde Stefans mobil o sen ringde vår hemtelefon..de var svärmor som undrade o jag kunde väcka Stefan förr svärfar hade blivit hämtad med ambulans...


Stefan körde dit o hämtade hem Jacob o vi fick veta att de var hjärtat igen men han var på sjukhuset o i goda händer...


Sen somnade jag inte förrens klockan var  över 04...


I dag gick jag o flickorna till bvc för o väga Mollie o så dax för vaccinationerna nummer 2...


Hon hade ökat från 7300(4 mån)till 8030 o nu var hon 68 cm(sist 66)min lilla stora fem  månaders tjej


Hon ligger en bra bit över medel men hon är även lång o lite rulltig är hon men inte tjock:helt perfekt o underbar så klart  


Nu på eftermiddagen var vi hos min kompis Karin på fika :trevligt o gott som vanligt..Mollie hade många famnar o va i  Tack för en mysig em Karin!!!


Miranda slockande på soffan o jag ska smörja henne nu..

Har köpt ytterligare en fet salva som ska va bra o nu hoppas jag den är de oxå:dyrt elände men hjälper den bara så är de ju så klart värt varenda spänn...


På väg i regnet                        BVC                                               
              Pölse

                          Vi gick på stan en sväng efter vi var på bvc...                                            
      Rea igen.......detta för 189 kr   


Jag har beställt dansk ketchup av pölsemannen:1 kg för 39 kr


Isac har länge tjatat om att han vill ha en ny dator så de fick han i dag(present plus julklapp)

Envisa unge  


Ha de bra!/Monica














Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards