ploppviola

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Liljenberg - 25 juli 2012 19:51

Bröllopsdgr:

1:Bomullsbröllop

2:Pappersbröllop

3:Läderbröllop

4:Fruktbröllop

5:Träbröllop

6:Sockerbröllop

7:Yllebröllop

8:Gummibröllop

9:Linnebröllop

10:Porslinsbröllop

11:Stålbröllop

12:Sidensbröllop

13:Spetsbröllop

14:Elfenbensbröllop

15:Kristallbröllop

20:Bronsbröllop

25:Silverbröllop

30:Pärlbröllop

35:Korallbröllop

40:Rubinbröllop

45:Safirbröllop

50:Guldbröllop

60:Diamantbröllop

75:Järnbröllop


Nu i Augusti firar vi bröllopsdag..Gissa vilken o vinn ditt favoritchoklad(1 kg)

Skriv namn o mailadress o så då vilket bröllop vi firar så har du chans o bli vinnaren  


Sista dagen för gissningen blir på vår bröllopsdag den14 Augusti


Av Liljenberg - 25 juli 2012 19:23

Vi hade en underbar dag i går på stranden  sol o bad o mat o glass..Miranda älskade o springa längs strandkanten o göra fotspår,hoppa o plaska...killarna var nöjda o glada o röa o granna..Isac vågade bada för första gången,han är som sin mor:rädd för fiskar o andra okändheter i vattnet  

Havet är läkande både för kropp o själ...o Råbockas kulglass är good..Särskilt dansk nogat...

Barnen spelade golf o de tycker dom alltid är kul...


Vi var inte hemma förrens vid 20 tiden så de blev verkligen en heldag...


Min data där uppe har havererat så när Stefan lagar den kommer bilderna från gårdagen...


I dag har de verkligen varit VARMT

Om man räknar bort när Mollie var nyföding så har hon ALDRIG skrikit så mycket som i dag:så varmt o besvärligt för henne..Hon gnider o drar i munnen som besatt dessutom:tänder kom upp NU



Jag tog töserna o Isac o gick till stan där vi handlade lite smått..Isac fick linne o en leksak o Miranda fick paraply..

Mollie fick en kofta o en byxdress o jag fick två linnen o ett kläning av mig själv:tack ska jag ha  


Vi tog med oss pasta hem...


Mollie slocknade till slut i vagnen på altanen,då satt jag o solade o läste tidningen:lite röd blev jag på köpet...


Trodde inte jag skulle få i hopa middag i dag tack vare Mollies skrikande men hon sov så länge så jag hackade i hopa tomater,gurka,sallad,majs,svamp,fetaost,kyckling o de blev GOTT

Stefan tyckte vi kunde ha de snart igen...


I morron blir de mathandling....


Trevlig kväll/Monica






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards