ploppviola

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Liljenberg - 16 juli 2012 23:05

Jag fick ett samtal i Tisdes från polisen här i Hässleholm,en dam som ville att jag kom dit på ett polisförhör....

Jag blev väldigt chokad o undrade vad saken gällde o då sa hon bedrägerier på nätet...Jag frågade om hon kunde ge mig ngr detaljer vilket hon inte ville utan sa att de tar vi när du kmr...


Jag la på luren väldigt chokad  


Jag säljer ju på tradera o har nästan 1200 positiva omdömmen visst jag har ngr negativa oxå men dom beror på att jag själv ångrat mig o inte fullföljt vissa saker jag budat o vunnit..vissa är  folk varit onöjda med något typ en stl som varit lite mindre el större änn dom tänkt sig tex..Men i Maj månad var de en kvinna som påstod att hon inte fått en dyr märkeskofta jag skickat o hon började maila o gnälla o säga att hon inte fått den..Jag sa att allt annat jag skickat i den sändningen(postade många paket samtidigt)hade kommit fram o folk hade gett mig positvit så den borde oxå vara framme.

Men hon gav inte sig o skulle anmäla mig o allt möjligt..Jag bestämde mig för att sätta tillbaks hennes pengar då jag inte orkade tjafsa med henne o sen gick de ett par dar sen sa sig en annan kvinna inte fått sin vara oxå en märkesgrej(en kläning) o jag bara kände inte nu igen o sa att den måste du ha fått..Vrf skulle två dyrare saker försvinna efter varandra så när allt annat kommit fram?Kände som om dom samarbetade o lurade folk att betala tillbaka annars anmälde dom..Fast kvinna nummer två hotade aldrig me de o jag tänkte att hon försökte säkert lura folk men hon hade inga omdömmen..Varken positiva eller negativa..


En tredje kvinna sa sig inte ha fått sina skor o hon kände sig lurad o jag skrev till henne att dom är postade men om dom inte kmr så får du penganra tillbaks o sen hörde hon aldrig av sig igen(jag har alla våra konversationer sparade på min email där de står att jag vill ge henne pengarna tillbaka)


Jag har visat mig ärlig o mailat o försökt lösa dessa "försvunna" paket men frågan är:har dom fått sina paket o försöker luras? Har paketen försvunnit i lådan jag lämnat på?Har dom försvunnit på vägen el hamnat i fel lådor=?Jag vet inte men vad jag vet är att dom är skickade så de står ord mot ord o jag ska in på förhör i mororn o är väldigt orolig att inte kunna rentvå mig eftersom som sagt ord mot ord..Min stora fråga är:vrf försvinner två dyra paket med bara ngr dagars mellanrum???


En person som kommunicerar o försöker hitta lösningen på var paketen är o erbjuder pengarna tillbaks i två av fallen är väl ingen bedragare!!!Så nu återstår de i morron för mig att på bästa vid försvara mig o jag hoppas verkligen på att bli trodd..Jag har alla dessa goda omdömmen o de säger väl allt va!!???


Mycket obehagig situation o sånt man ser på tv typ...


Alla som känner mig vet att jag är en ärlig person o detta gör mig väldigt obehaglig till mods...


Hoppas allt blir som vanligt igen,jag kmr aldrig våga sälja igen om man kan bli åtalad när man gjort rätt för sig...


//Monica









Av Liljenberg - 16 juli 2012 17:09

kommer jag behöva alla tankar kramar tå o tummhållningar o böner....


Känner mig hypernervös o lugn om vartannat..


Jag är inte sjuk som ngr undrat:inte vad jag vet iaf,inga konstaterade diagnoser här inte  


Svärmor var o hämtade Mirre som fick spendera eftermiddagen där..Malin o Malte o jag o Mollie gick till stan o fikade o shoppade lite.....


Nu blir de nåt hämmat o sen lite röj.*Hoppas på några timmars sömn i natt..


Isac blev hämtad innan 12 o har haft en kul dag på busfabriken o ska nu sova över i Helsingborg.....


I morron vid denna tiden kan jag förhoppningsvis pusta ut....


Tack för ord tankar kramar/Monica


Ps LYCKA TILLI MORRON STINA MED POJKARNA ds

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards