ploppviola

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Liljenberg - 20 juli 2012 14:32

Alla som känner min Stefan vet att snabbhet inte är hans stora styrka  han har många andra goda egenskaper men inte denna  


MEN efter att i dag på Hässleholms vårdcentral Vänhem ha mött den långsammaste människan ever så är Stefan i jämförelse just en duracellkanin...


De behöver inte va fel att va långsam de kan man säkert inte hjälpa men sen att sitta o vara doktorn o inte varken kunna tala svenska o änn mindre knappt förstå de är i mina ögon alamerande..

Läkare får ha vilka färger dom vill för mig,dom kan både va svarta röda gula vita,de kvittar men dom SKA KUNNA TALA DE SVENSKA SPRÅKET


Jag vet inte var dom finner dessa doktorer=?Finns de verkligen inga andra?


Jag hade nerverna utanpå när jag gick ut fråb vc:s dörrar o jag undrar helt ärligen om de ens får va så här???


Jag gick efter ett tag för han satt bara o stirrade på mig o Miranda o jag frågade om dom skulle odla:inte denna vecka sa han BARA,,NAHÄ MEN NÄR??


Provet visade vita blodplättar kroppar el vad de kallas(Tina?)


De fick jag fram efter att ha frågat sköterskan..Jag skulle gissa på att ssk:an kunde tagit den läkarens jobb här o nu för den hade dom nog köpt på internet,den legitimationen..Kusligt..Den mannen har säkert flera goda egenskaper o kunnande men jag vet då inte vilka...  


Jaja vi avvaktar till nästa vecka o ser,de är ju bra att dom väntar med penicillin tills man vet hundra om de är en uvi el bakterierna kmr från huden el var???


Resistensen är ju oroväckande såklart o tyvärr har ju antibiotika även många nackdelar(mer änn resistens tex bryter den ner de goda oxå i kroppen)


Så då väntar vi bara på min kompis sambo som ska komma hem o ta lilla Malte så Malin o jag kan ragga jordgubbar o sen handla på Maxi....


På återhörande!!!/Monica

Ps bilder på mina fina töser(killarna blir svårare o svårare o få på bild:börjar bli stora <3)ds:                    





Av Liljenberg - 20 juli 2012 09:57

mannen fyller ytterligare ett släp nu:snart har vi inga saker kvar  hhaaahha som om:inte en chans:mycket kvar o skönt o kunna ta sig fram lite bättre:bla åkte en gammal tvättmasin,gamla antika högtalare,färgburkar/hinkar mmmmmmm


Miranda var med Stefan på jobbet o hämtade släpet o nu ska hon följa med honom till tippen..


Lilla bönan har vat såååå gnällig sista tiden så i dag ringde jag vc då hon klagat på aj i magen o rumpan(kissen)


Kanske en uvi,vi får se....


Efter de ska jag handla mat på Maxi...


El först blir de nog jordgubbsdplockning om vi hittar några  


Min kära vän är hemma igen efter flera akuten besök....  


I dag kmr min älskade att laga sin pastasås:i love it


Trevlig fredag på er alla:glöm inte att kommentera under vill du vinna ett presentkort:sista dagen på söndag

//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards