ploppviola

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Liljenberg - 5 juli 2012 18:51

Då har mina miniräkor åkt o oj vad tomt här blev


       

Så fina killar:nyklippta o granna     

Isac var lite ledsen då han åkte:gjorde ont i hjärtat men vet att han får kul....


De blev pizza i kväll så nu har man förbukat hela veckans intag  


Mirre har haft på sina Pippiskor sen hon fick dom o sov ett par timmar här i soffan med dom på


Ska de bli åska tro?Känns som jag är i ett ständigt klimakterium:svettas som en gris typ.......


Känner för o slänga mig i soffan o skita i alla förpliktelser o skruva av korken på en stor 2 liters cola   o dricka den iskall o ett lass grillchips men om de blir verklighet vet jag ej..Annars har vi Fredag i morron--


Funderar på att köra till Ängelholms hembyggdspark i morron o även doppa fötterna i havet?Råbocka är underbart men hur blir vädret tro?  ? Annars blir de ev en djurpark..???


På återskrivande/Monica






Av Liljenberg - 5 juli 2012 12:55

Alltså den 19:onde Oktober ska vi på fest eftersom min mans företag är 1 av 3 nominerade till Årets företagare!!!  

Stefan o hans pappa o då vi fruar(svärmor o jag)är bjudna på festen med mat uppträde osv i kulturhuset!!!  

Vad ska man ha på sig?Skor,kläder?Ja de får de ju bli,kan ju inte komma i Adamsdräkten(naken) Men vad ska man ha på sig då?Kommer bli lite o fundera på...

Riktigt kul!!!


Har lyckats få barnvakt till 3 av barnen TACK PETRA och MALIN!!!

Även TACK  till JENNIE som säger att hon kan ta hela bunten hhihih  hoppas resan var bra.



I dag åker mina små loppor på läger;Isac o Pontus, o jag har packat allt utom deras tandborstar..Kommer sakna dom små liven <3<3 men skönt för dom o komma i väg..dom ska bla paddla kanot,bada grilla,lyssna på bibeläventyr mm..


Mirre Mollie o jag körde till Maxi o hämtade dessa små skönheterna:           ÄLSKAR Pippi skor!!! ven Mirre var GLAD!!!


Jacke fick tre par boxer kalingar,numera från herr avdelningen då 170 numera är för smått för honom..


De blev Mac donalds mat o lite "fredagsmys" då Isac o Ponte är på lägret i morron då vi egentligen äter gottet    


Innan                                Efter


  Flickorna kelar....Mollie har börjat dra  efter Miranda o börjat rivas lite....."Mamma Mollie rivs"



  Gårdagens bad här hemma


  Mollies nya vagn


Nu ska de röjad o tvättas lite...



Ha en fortsatt bra dag på er/Monica




Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards