ploppviola

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Liljenberg - 1 augusti 2012 08:57

De blev tåget till Kristianstad i går med Malin och Malte....


Ja o mina flickor så klart.


Farmor hade tänkt ta med killarna till Ugglebadet men eftersom de stundtals ösregnade föreslog jag att dom skulle ta till ett lekland i stället så de blev Andys o där efter hade dom varit på Mac donalds..Dom hade vat duktiga o skötsamma hela dagen..Jackes kompis Albin var oxå med...


Vi började de på Mac donalds vi oxå o de var gott som vanligt  

Där efter var vi på Lindex o jag köpte två par byxor till Mollie..Hon växer så de knakar min lilla höna.Miranda valde tre par trosor till sig o var nöjd o glad med de...


Åhlens är ett måste när man är Kristianstad..Köpte vars ett paket med pennvässare o fotbollssuddisar till killarna o barba scarf o tre paket vantar till Mollie:dom sålde ut vantar tvåpack för 4.50 st....


PÅ Kappahl var de ta tre på rean o betala för två:blev ett par byxor till Mollie o en stjärnmössa..Köpte även en stjärnmössa till Mirre till fulltpris o en snygg scarf o mössa till Mollie..


Bildbevis                       Pop fick oxå besök av oss:ta tre betala för två o så en mössa till ordinariepris:  


Vi avslutade med ett besök i Tivoliparken till Miranda o Maltes stora förtjusning:parken kryllade av folk:mysigt


Mollie blev rejält förkyld efter vaccinationerna o fick feber men hon har sovit så duktigt ändå:fantastiskt att hon sover från man lägger henne på kvällen o sen hela natten o ända till 8-9 o efter en flaska mat ett par timmar till.  Men som sagt så är hon kass:snoret forsar o hon hostar o ögonen är alldeles gula rinnande o variga o hon hostar o håller på...aptiten har varit dålig nu i två dgr o hon äter knappt 90-100 mat ens..Men hon har ju o ta av o de går ju igen nöd på henne men man vill ju att dom ska äta...


Nu sitter hon i min famn o sover...


Vi ska väl ut en sväng strax..Ska hämta vinterkängorna på kvantum som kom i går...

Jag beställde vinterkläder till alla utom Jacob i går från Hm,så de känns så skönt o ha sånt gjort.Vill man ha o välja på i färger storlekar så får man va ute i god tid..Isac o Ponte får svarta jackor o blåa överdragsbyxor o Mirre o Mollie får cerisa jackor o Miranda cerisa överdragsbyxor.Till Mollie tyckte jag de räckte med cerisa fleecebyxor eftersom hon bara kommer o sitta i vagnen..Båda tjejerna har dessutom vars en röd overall jag köpt tidigare..


Jacob ska gå med o prova i affären då han ofta tycker kläder blir för tjocka o då använder han inte dom...


Trevlig dag på er/Monica

Ps glöm inte min tävling där du kan vinna 1 kg choklad ds







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards