ploppviola

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Liljenberg - 15 augusti 2012 18:10

Då har min lilla tjej börjat inskolas på dagis:gick mycket bra o hon tyckte jag kunde stanna hemma i soffan så kunde hon gå dit helt fälv(själv)

Hon sprang in som hon varit där förrut o började åka kana o sen leka vikt i lek/kudd/busrummet  

Hon sjöng med i samlingen o mumsade frukt o allt gick så bra:vilket jag i och för sig trott de skulle göra oxå..hon har pratat MYCKET om dagis o sina flickor...


Hon ville inte gå hem ens....Men hon blev trött efteråt:   o deckade nästan på en gång vi kom hem.

I morron blir de en halvtimme till o hon får va med ute o leka oxå efter samlingen....Hon längtar!!!

              På väg till dagiset..


Massa goingar var där oxå.Jag är så glad i barn att i bland tänker jag att jag skulle jobba på dagis....


Mollie hängde med o var glad för de mesta,förrutom om någon kom lite nära hihi


Kul när de var samling för vi kom på att alla barn utom ett började på M:

Miranda,Mollie,Martin,Milo,Melker,Melvin,Malte.En liten Alice bara.Tydligen var där många på lilla avdelningen som började på just A(Alice var där i från egentligen)


Kommer bli kanonbra för Miranda:gillar hela upplägget,fröknarna o hela stället o tänket...  


Dessa fina fick jag i går   

Stefan fick en låda med favogodis o en bil(kortet  )  


Jag shoppade lite i går:inte mycket alls o på rean:     Lila tröja till Ponte o grön till Isac:båda för 75 kr(ord 99 st)

Pyjamasarna 100 kr(ord 179)Isacs strumpor 30 kr(ord 59:50)


Miranda fick inget trots upprepade försök...  


Jag bakade     i går,skulle bli fina hjärtbullar tänkte jag men tanken var god o de blev inte så bra

Så de fick bli vanliga för resten..


Jag undrar var min bebis tog vägen

Denna lilla pytthöna hittade jag på golvet ivägålandes..Tog sig ca 2 meter själv  :         Söt som socker om jag får säg de själv  


Visst ni att socker är lika beroendeframkallande som knark?Iaf så är de så...tyvärr..Jag är fast o kan inte sluta.....

Stefan är på väg till hemmakväll för o göra mig glad  Jacob:du kommer inte få i dag  )


Nästa vecka ska jag sluta på varadagarna:hjälp mig att hitta motivation o säg varför jag ska sluta tack på förhand o trevlig kväll./Monica


Ps dagen ros till ett toppetrevligt dagis o dagens ris till två av mina barn som slängt en fläkt i golvet så den gått sönder samt pajat fina legobyggnader för varandra ds

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards