ploppviola

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Liljenberg - 22 augusti 2012 12:42

I dag körde jag bil till skolan för första gången o de gick bra att parkera o köra runt både där o på dagis:man vänjer sig kvickt o nu tycker jag inte att bilen är så stor(de tycker andra för alla tittar när man kommer)


Sen körde vi hem o jag fixade kvällens tacos o grejade med disk o lite annat plock i köket.


De blev en sväng på stan med Malin o Malte o Mollie så klart.

Fikade på Lövet o jag klarade att bara ta en macka med tomat,gurka ost o sallad o LOKA,hör ni loka:inte cola zero o ingen dammsugare el jättebaguette..STOLT över mig själv..Låg o tänkte i natt att de gör inget om jag bara tar en liten kaka..


Så nu är de dag tre jag klarat men de har inte hänt något på vågen men jag tycker mig känna att min kjol är liite lösare i midjan  


Iaf så var vi på Lindex o jag köpte kläder till Isac och Pontus:vars två likadana tröjor o så byxor till Pontan.Till Isac är de inte lönt o köpa då han vägrar jeans o byxor o nästan bara kör mjukis el mjuka shorts(försökt tvinga på honom jeans men nä går inte längre)        


Hade kupong på 20% så de blev bara lite över 500 för allt de  


Sen blev de Kappahl där jag köpte en jättefin färgglad tröja till Miranda   (stor men hon växer i den snart)de var 25% på den..Hittade en dösöt stickad kläning som jag vill ha till töserna men väntar o ser om dom sänker priset el har  procent på ett helt köp snart.Dom kostade 179 stycket..Mina flickor har ju rätt mycket kläder redan(ja killarna oxå för den delen)


När jag stod i kön på Kappahl ringde min mobil o de var från dagis..Fröken hade så dov låg röst så jag nästan svimmade innan hon fick fram vad de gällde(såg en olycka framför mig o tänkte snabbt är Miranda skada el ännu värre?)Usch o fy men de gällde bara att hon skrek o grät o ville hem så jag fick skynda dit o hämta henne..Efter en macka så ligger hon på soffan o sover gott...     (åh mamma jag blev ju en prinsessa:Mirres kommentar när hon såg sina flätor i morse  )


Hon sa att hon saknade mig o var jääättteeetrött


Vi gick hem i värsta spöregnet.De har regnat hela förmiddan men nu skiner solen:för mig får de gärna regna hela dagen o natten...  


Liten gladfia:   Koncentrerad


Nu ska jag fixa fram fika till Pontus som blir hämtad av Stefan(eftersom Mirrre somnade så kan jag inte väcka henne)


Trevlig dag på er/Monica

Ps denna fina teckning gjorde Miranda till sin farmor:   ds

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards