ploppviola

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Liljenberg - 24 augusti 2012 15:19

Konstigt att Fredagen alltid känns så mysig o speciell..

Är väl för allt gott man kan trycka i sig  o att Stefan är ledig,fast Fredagen kändes ändå alltid speciell när Stefan jobbade på Lördagar..  


Iaf så är de grönt för mig att äta normalt i dag.Jag har iof inte kört dieter hela veckan utan ätit normala middagar så de visar bara 1 kg minus på vågen  men skam den som ger sig:nästa vecka klipper jag 2  


Vill väldigt gärna gå i ett par vanliga jeans......soon soon


Fick plötsligt för mig att jag skulle baka kanelbullar så de blev de.En sats som blev kanske 20-25 bullar,stora    

Medans dom jäste fixade jag köket,tvätten o dammsög.Mollie satt i matstolen o lekte o låg på golvet om vartannat.    

Mirre hjälpte till o baka o var så duktig så:      


Mirres bulle:  


Svärmor kom o fikade på bullarna o så kaffe, o Mirre hade ritat en tiger med vassa tänder,till henne:  


Innan vi hämtade killarna på skolan:   världens gladaste o duktigaste lilla halvårsbebis(den 29:onde)


Jacke hade nästkusin Axel med sig hem efter skolan.Dom mumsar på fredagsgodis o Isac,Ponte,Mirre likaså  

I kväll ska vi ha pizza/kebab:jag ska ha kebabrulle o har sett fram emot de hela veckan..


Senare blir de godis snacks o läsk..


Trevlig fredag o fortsatt helg på er alla//Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards