ploppviola

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Liljenberg - 12 augusti 2012 14:46

var vi på i fredes:helt perfekt med folk:inga större köer o barnen fick verkligen åka för pengarna..Miranda åkte två stycken men efter den andra sa hon aldrig aldrig igen,fick aj i magen av upponerett(upp o ner ett =) )


Vi fick en trevlig dag med nöjda barn.Jacob valde att va hos farmor o farfar då han skulle till festivalen på eftermiddan/kvällen...


De har varit en skön vecka med flera dagsutflykter,perfekt eftersom Mollie inte har velat ligga själv alls här hemma utan bara tutat så fort hon kommit på golvet:jag får INGET gjort..

Så hon har sovit gott i vagnen..Hon är forfarande förkyld o grejar i munnen som en tok:att inga tänder kommit upp är märkligt..För hon är alldeles tokig emellanåt o handen bara åker runt i mun,ögon,näsa o hon gallskriker..I dag är faktiskt första dagen hon vat nöjd på golvet o jag har fått gjort salladen till i kväll o skurit fetaost o halloumi...SÅ SKÖNT om hon kan va nöjd igen..Har kännt mig så matt o trött o irriterad på att knappt ens kunna ta undan disken...



I går fick Pontus en ny garderob o vi ändrade om lite där inne:sorterade ut kläder o Stefan kostaterade att han nog visste var pengarna tar vägen   


Pontus blev glad o nöjd över städning o röjning o kom på kvällen o ville ge mig en krona för besväret  (Jag tog inte emot den   )


I dag var första gången sen bilen kom som jag handlat..Har varit lite nervös eftersom detta INTE är en bil man fickparkerar med o helst backar med heller...

Jag ställde mig så att jag bara kunde köra rätt ut:gick mycket bra o jag är aningen lättad  


Fick storhandlat o där försvann 3000 i ett nafs  


Men jag fick hem en väldans massa mat  


Nu bjuder jag på bilder från Tosselilla:  "Du ser inte mig mamma"(kul egenskap hos barn:tror att dom är osynliga för att dom blundar)


                                                                                       


Ps nu är de bara två dagar kvar tills min tävling går ut:ta chansen o vinn ett kilo av ditt favoritchoklad om du gissar rätt ds






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards