ploppviola

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Liljenberg - 2 december 2014 22:35

Maten blev god o uppskattad av alla..utom Mollie,som vägrade lägga upp på tallriken.

Sovande nästa.Go natt//M

En tvålflaska senare:Tack Mollie.

I morron står mathandel på schemat. Håller Mollie hemma en extra dag.

Av Liljenberg - 2 december 2014 18:30

Julklappstips klicka HÄR 


Ja gör de  

Av Liljenberg - 2 december 2014 15:48

Lite shopping.
Presentkort fixade till två av barnen.
Jag har köpt mina läppglans som jag inte kan leva utan..
Mollie fick en Bamsepyjamas o så valde hon prinsesstrosor.Gick inte med Bamse som jag föreslog.Damen bestämmer visst själv.
Köpte lite fler toppar (el bh:ar som Miranda kallar de)
Äntligen har vi en väggklocka igen.Den andra rök för ett bra tag sedan under ett utbrott av tredje graden..
Inte jag då alltså. Hehe

Fönster på plats fram.De lilla fönstret till höger är lilla toan o de andra är vår förhall.
Även dom bak är på men jag har inte kunnat fota dom ännu.Men de ser jättebra ut.Blir så bra.Bättre än förväntat till och med.
Nu ska torsken in i ugnen. Ska pensla potatisen med olivolja timjan basilika salt o peppar sen ska även den in i ugnen.Till detta citron o dillsås.Gott
Go kväll//M

Mollie leker med dom tre vise männen.
Mammas tjej.

Av Liljenberg - 2 december 2014 10:59

Hemma med min sjukling.
Tar en sjukrunda till.Denna gången har hon röda ögon.Stinker aceton från munnen.Hon la en mindre trevlig blöja här.
Febrig.
Miranda är på dagis.

Får se om vi tar vagnen o går en sväng.

De blir potatis o ostgratinerad torskfile till middag.
Måste få tag i tomater.Kanske går inom Kvantum på hemvägen från stan, som jag funderar på o gå till.

Jag har kvar min störiga rethosta o är snuvig.Hade huvudvärk från hell, vilket en neoesee(stavas?) bet på.

Gubbarna jobbar på.I går kom alla fönsterna o våra dörrar.
Mycket flitiga är dom o de växer fram mer o mer.Ska ta fler bilder sen o visa.
Nu ska snart golv väggar tak bestämmas.Roligt

Trevlig Tisdag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards