ploppviola

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Liljenberg - 14 december 2014 20:37

Söndagen snart till enda.
Stefan lagade maten i dag oxå:lyx.De blev kycklingrullader med ris.
Han tog ut flickorna i trädgården så jag fick gjort lite i tvättstugan.
Isac o hans kompis har varit en sväng på stan. Han kom hem med ett stort leende på läpparna.Han berättade att han varit o köpt julklapp till mig o Stefan.
Den flickan som vinner Isacs hjärta kan skratta sig lycklig.Finns ingen som den grabben.Varmhjärtad omtänksam snäll.Allt
Mammas pojke.

Isacs rum har dammat o gjorts julfint. Har lagt på tomtesängkläder.
I morron ska han ha övernattningskompis De brukar vi bara ha om helgerna så detta blir speciellt för killarna.
Jag o flickorna är lediga i morron.Vet inte vad vi ska göra?
Tycker de är trist med parker o allt sånt.
Ingen snö heller.
Bara kallt o trist.
Inte direkt massa pengar heller o hitta på nåt kul för.
Hoppas att de ska sitta lite extra pengar på mitt konto i veckan.

Mollie har somnat här o jag ska ut i köket o blanda mig en Nutrilett. Kör ett nytt försök igen.
Vill bli hälsosam.Men har blivit mer o mer slarvig o gillar de inte.Ser inte inte i kilo nu utan i ren hälsa.

//M

Av Liljenberg - 14 december 2014 08:24

Då var de åter morgon.
Tredje advent o endast 10 dagar till jul.
Mollie gick upp 7.45 och sedan dess har hon varit här inne o levererat mitt läppglans o mina glasögon.Nog hennes sätt att säg:gå upp!

Hon har inte hostat på ett par dar men i dag hostar hon igen.Vet inte varför vi inte blir friska?
För varmt väder?
Kan vara de.Inget dör utan alla baciller bara går runt runt.
Jag har min ständiga hosta o nästäppa.

Har ni kollat i min länk:bodyshop?
Där finns olika preparat för fasta. Jag är sugen på o testa en av dom.Rensa ur kroppen på slagg o mög.
Sen bygga upp immunförsvaret med någon vitaminkur.

Vad dagen bjuder på vet jag inte.
Krav knackar på samtidigt som barnen vill hitta på något.Finns ju inget o göra.Grått o trist.Om vi ändå hade lite snö..

Trevlig Söndag o Advent på er//M

Av Liljenberg - 14 december 2014 00:23

Vi fick oss ett gott skratt i kväll.
Miranda hade varit uppe o kissat.Inte på toa utan hon hade gått ut i köket,öppnat en kökslåda o satt sig o kissat.
Såg himla komiskt ut.
Fick slänga halva lådans innehåll. Massa målarböcker o papper.

Go natt/M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards