ploppviola

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Liljenberg - 28 december 2014 21:09

Jag kan verkligen rekommendera denna söta filmen.
Miranda tycker de är den bästa hon sett.
Gott med biopopcorn oxå.

Jag körde bort Miranda till Malte efteråt,för lek.

Vi har fått i ordning nya teven tvbänken o kopplat in högtalarna i dag.
Vi ska se Grimms så fort Mollie sover.
Jacob har blivit hämtad av farmor o farfar.Han ska sova där i natt.
Barnens kusin kommer i morronförmiddag med två av sina barn.Vi ska fika o snacka lite skit(fakta hihi)
Sen ska jag vidare ner mot stan med Malin o hennes skara.Pontus mobil ska hämtas o så ska vi titta lite på rean.

Jag letar säng(sängram) till Miranda så har du nåt tips så skriv gärna ett meddelande här.
Hon fyller 6 den 28 Januari o vill ha en säng för stora tjejer(utan sidor alltså)

NU inleds försök 2:att somna Mollie med full kraft.

Go kväll//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards