ploppviola

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Liljenberg - 11 december 2014 22:56

God fika i dag.

De tog HELA kvällen o lägga flickorna.Miranda är inne i någon supermegakänslig ålder o gråter massor.Hon höll på hur länge som helst stackaren. Satt o tröstade o klappade i 1.5 timme.Sen satt Mollie o kallade på mig så jag fick lägga henne oxå . 22 var jag färdig. Ner i tvätten, upp o duscha o i säng.Där är jag nu.
Har ni kollat in i min senaste länk? Massa roligt o inte dyrt.Jag har köpt lite smått o gott o de ska bli roligt att få hem de.Bla ett migränpannband.

I morron ska vi köra o handla lite gott för kvällen.Här ska göras tacos.Miranda ska till farmor o pyssla några timmar.
Sen lär jag tvätta som alltid.De är verkligen ett evigt göromål.
Go natt//M

Av Liljenberg - 11 december 2014 16:54

Världens roligaste presentsida klicka här


Sakerna du inte visste att du behövde  


Regn rusk  i dag. Lite snö tack.

Jag firar tre veckors hosta o snuva, huvudvärk med att få hela munnen full med förkylningsblåsor o svårt o svälja..

Jaja jag tar allt nu innan jul så jag förhoppningsvis slipper de sen.


Miranda har varit o lekt med Milo hela dagen.

Nyss hämtad..

Isac har varit på Bup. En mycket bra sköterska med mycket kunskaper i området.

Går inte in på några detaljer men vi är inne på 2000 talet nu o fördomarna borde ha lagt sig.

De finns fakta att tillgå o utbildningar om man har svårt o förstå barns olikheter.


Jag tänker mig att om man jobbar på förskolor o skola att man tycker om barn..

Man kan inte sitta o blänga på ett barn o frysa ut de.

Vi är tack o lov inte stöpta i samma form o jag tycker barn är härliga ärliga o unika.Låt dom vara de.


Nu pizza//M





Av Liljenberg - 11 december 2014 10:38

Ett skepp kommer lastat.
Vi har varit på ett företag o Miranda o hennes kompisar har lussat. Duktiga barn.Miranda sjöng solo o läste vers.Modiga flicka.
Jag agerade taxi o körde 6 barn.

Jag har varit o hämtat ut Mollies bilstol på Kvantum.Har satt i hopa den.Den kom i tre delar.
Åk inte till Kvantum i dag.:FULLSMOCKAT med folk.
Tror dom har 10% i dag.
Inget som lockar mig dock men hade paketet där.Köpte mig två frallor o en julmust som snart ska slinka ner.Ska först ta en tvätt.Sen kmr Isac snart vi ska till Bup.
Mollie ska med.
Miranda ska leka hemma hos Milo. Tack Linda.
Hej för nu.
//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards