ploppviola

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Liljenberg - 27 december 2014 23:45

De kom.lite snö i dag.Bara pytte men Miranda blev så glad.
Vi var på stan o lämnade in Pontus mobil för ny fram o baksida.
Miranda o jag gick vidare till Nisses o hon handlade för sin julklappspeng o jag köpte likadant för Mollies peng.
Ponnyer.
Jag fick ett presentkort på Lindex så jag handlade mig ett par jeans, en tröja till Mollie o tunika till Miranda.Betalade inte ett öre.
Vi köpte med oss fika från Lövet som vi åt på jobbet.
I morron blir de bio för mig o Miranda.Vi ska se Tingeling.
Sen ska hon leka hos Malte.
Nu sovdax.Go natt//M

Av Liljenberg - 27 december 2014 17:38

Liten leker HÄR

Köksredskap o baksaker HÄR    

Swedenrock HÄR

Barnparadiset HÄR


Här kommer lite trevliga grejer att titta på   



Av Liljenberg - 27 december 2014 09:23

Vi hade en mysig dag på Ikea i går.
Flickorna skötte sig o vi kunde köpa vår tvhylla.
Mollie fick sin efterlängtade skrivbordsstol.Hon ska få ett skrivbord när hon fyller år.
Miranda fick sitt rosa bord Även Isac fick sin skrivbordstol.

De blev en trevlig fika/middag o vi träffade Stefans kusin med familj som vi slog oss ner vid.

Kvällen gick åt till att skruva ihop möbler o lägga flickorna.
I dag ska jag o Miranda till stan o fixa ärenden o sen vidare mot jobbet.
De är kallt ute o vitt av rimfrost men ingen snö så långt ögat kan nå.//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards