ploppviola

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Liljenberg - 12 december 2014 19:57

Jag fick frågan om jag kan samla alla mina länkar i ett inlägg o visst kan jag de.

Här kommer dom en efter en   

1: Bluebox       

2:Lekmer

3:Bodystore

4:CDON

5:Brallis

6:Gobaby

          

Så välkomna o klicka in på dom.De kostar inget..Förutom om ni köper något förståss.

Men att titta kostar dig inte ett öre,bara din tid.

Massa fint o prisvärt är där.

Bluebox o Lekmer är mina favoriter.


Vi har ätit tacos här o röjt efter de.

Miranda har kommit hem från sin farmor.

Snart ska töserna i säng o jag hoppas på en smidigare läggning änn i går.

Vi vuxna ska se film o gotta oss med lite snacks.


Jag har beställt vars ett par mindre klumpiga vinterskor till Isac o Pontus då dom har något problem med för tjocka tunga vinterstövlar.

Dock ska dom tjocka  i de värsta snövädret om vi får något sådant.

Men iaf har jag beställt vars ett par svarta snygga vikingskor från Lekmer. Dessa kan dom ha som mellanskor när vädret är lite svalare o till o från skolan o kompisar mm.Snygga enkla tycker jag.Nedsatt pris såklart.Här kommer bilden på dom.

  Fodrade Goretex-sneakers Eagle II från Viking. Vinterkänga som är helt vattentät med andasfunktion vilket håller foten varm och torr. Sneakers med elastisk snörning med snölås vid plösen samt kardborrband vid skaftet. Innersulan är stoppad och urtagbar och yttersulan är mönstrad för att ge bra grepp på hala underlag.

Ovandel: nubuck
Foder: Goretex®-membran med fleecefodrade kanter samt vadderat skaft och plös
Innersula: textil
Yttersula: gummi
Sula: gummisula och EVA-mellansula


Tack för du kikat in o läst o tittat här.Välkommen åter o trevlig kväll://Monica

Av Liljenberg - 12 december 2014 11:06

  Inte ett dåligt erbjudande va!? Jag är ju som många vet en gnagare.Alltså en hamster som gillar o köpa på mig o ta fram vid senare behov.Var krona är sparad krona.Här hittar du fynden

 

Av Liljenberg - 12 december 2014 09:10

HÄR har jag köpt mestadels av våra juklappar

 

  Go fredag alla som läser   


I länken ovan (Står HÄR) hittar du massor av fina leksaker o kläder skor till fantastiska priser.Mycket är nedsatt.

Ta dig en titt och fynda hem något tom.


Morgonen har bestått av de vanliga bestyren

PLUS att Jacob måste klara 15 danska ord som han fick i går,för att få ett godkänt betyg.Han har kämpat som en gnu hela denna terminen o de ska väl inte hänga på några jädrans danska glosor.Enligt läraren gör de det.

Förödande att lägga all sin kraft energi o kraven bara haglar med mer o mer o mer.

Grattis säger jag till små barn...de går inte på någon världskarta jämför med de jobb o krav som kommer med tonåringar.Thats a fact.

Jag skulle kunna "skaffa" 700 bebisar men verkligheten ser annorlunda ut o som sagt små barn små bekymmer(fastänn dom kan kännas stora nog då)

Ni har min garanti på att de ordspråket stämmer.

Du behöver inte byta blöjor o koka välling men de är inget jämfört.

Så nu har man fått de ur sig.

Kommer gå på nålar tills jag ser svaret på danska glosprovet.


Nu byta blöja på en dam som hittills gjort allt för o få i gång sin syrras humör.

Fredag it is/M






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards